خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بررسی کلیات یک طرح اتفاق افتاد؛

مشاجره لفظی جعفری و خصوصی با معاون نوبخت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۴۴

این مشاجره در شرایطی صورت گرفت که همچنان برخی نمایندگان موافق افزایش سهم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته در حال رایزنی و اظهار نظر بودند که این رایزنی و مشورت ها با مشاجره جعفری نماینده خلخال مواجه و پس از آن با ورود خصوصی ثانی جدی تر شد.

اختلاف نظر دو تن از نمایندگان مجلس با معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس جمهور در حاشیه بررسی کلیات طرح اصلاح ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و افزایش سهم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته به یک مشاجره لفظی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شواری اسلامی در حاشیه بررسی کلیات طرح اصلاح ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و افزایش سهم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته یک مشاجره لفظی بین صالح معاون نوبخت با خصوصی و جعرفی صورت گرفت.

این مشاجره در شرایطی صورت گرفت که همچنان برخی نمایندگان موافق افزایش سهم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته در حال رایزنی و اظهار نظر بودند که این رایزنی و مشورت ها با مشاجره جعفری نماینده خلخال مواجه و پس از آن با ورود خصوصی ثانی جدی‌تر شد تا تعدادی از نمایندگان حول کرسی‌های مهمانان جلسه علنی در مقابل هیات رییسه تجمع کنند.

این مشاجره در نهایت تا جایی ادامه پیدا کرد که کمتر کسی به نطق میان دستور رحماندوست توجه داشت ولی محمدرضا باهنر رییس جلسه اجازه داد که نطق رحماندوست علی رغم این مشاجره ها ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز