خبرگزاری کار ایران

ناصر ایمانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جبهه پایداری در اندازه‌ای نیست که محور وحدت اصولگرایی شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۵۱

به همایش وحدت اصولگرایی انتقاداتی وارد بود از جمله اینکه این همایش به هر دلیلی شامل همه طیف‌ها و جریان‌های اصولگرایی نمی‌شد و بعضی از افراد و جریان‌ها حضور نداشتند بنابراین از جامعیت کامل برخوردار نبود.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: جبهه پایداری نه ادعای محوریت وحدت اصولگرایی را دارد نه در آن اندازه است که بتواند این مسئولیت را قبول کند.

ناصر ایمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره همایش وحدت اصولگرایان و‌ آینده این وحدت با محوریت جبهه پایداری گفت: این موضوع که قرار است وحدتی با محوریت جبهه پایداری شکل بگیرد اصلا صحت ندارد، نه تنها با محوریت جبهه پایداری بلکه با محوریت هیچ کدام از طیف‌ها و جریان‌های اصولگرایی این وحدت شکل نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این همایش و در کل در برنامه وحدت جریان اصول گرایی، وحدت با محوریت جامعتین مطرح است.

این فعال سیاسی اصول گرا با بیان اینکه هیچ یک از طیف‌ها و جریان‌های اصول‌گرایی ادعای محوریت این وحدت را ندارند، تصریح کرد: اگر جبهه پایداری این تصور را دارد غلط است زیرا نه شرایط نه زمینه‌های این موضوع فراهم است و نه هیچ یک از طیف‌های اصول گرایی آن را می‌پذیرند.

ایمانی درپاسخ به این سوال که در همایش وحدت اصول گرایی این موضوع مشخص و واضح بود که جریان جبهه پایداری وضعیت غالب را دارد این به این معنی نیست که آن‌ها قصد دارند محوریت را به دست بگیرند، گفت: به آن همایش هم انتقاداتی وارد بود از جمله اینکه این همایش به هر دلیلی شامل همه طیف‌ها و جریان‌های اصولگرایی نمی‌شد و بعضی از افراد و جریان‌ها حضور نداشتند بنابراین از جامعیت کامل برخوردار نبود.

این روزنامه نگار اصولگرا اضافه کرد: اما نوع برگزاری همایش نمی‌تواند اساس این باشد که جبهه پایداری می‌تواند یا اصلا این قصد را دارد که محوریت وحدت قرار گیرد چون همانطور که گفتم به طور کلی زمینه آن درجریان اصولگرا وجود ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: بزرگ کردن جبهه پایدار در این حد که می‌تواند محوریت وحدت اصول‌گرایی قرار گیرد بیشتر ناشی از برزگ نمایی جریان رقیب و اصلاح طلبان برای رسیدن به اهداف سیاسی است.

وی افزود: جریان اصلاح طلبی سعی می‌کند جبهه پایداری که داری مواضع تند است را به عنوان محور اصول گرایی معرفی و در این باره به بزرگ نمایی دست می‌زند و قصد دارد همه جریان اصول گرایی را آن خلاصه نماید.

ایمانی تصریح کرد: جبهه پایداری نه ادعای محوریت وحدت اصول‌گرایی را دارد نه در آن اندازه است که بتواند این مسئولیت را قبول کند.

این فعال سیاسی اصول گرا در پایان درباره آینده این وحدت و مسائل و مشکلات پیش روی آن گفت: باید منتظر زمان بود اما آن چیزی که امروز مشخص است، این است که هیچ کس فرد خاصی مقبولیت رهبری این جناح را ندارد و با غیاب آقای کنی این موضوع فعلا مطرح نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز