خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری؛

انفجار در پالایشگاه «فجر جم» سه کشته و مصدوم برجا گذاشت / کارگران قربانی رکوردزنی گازی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۸۶

به دلیل وقوع این حادثه در ارتفاع، یک نفر از کارگران که فاقد کمربند ایمنی بوده با ضربه ناشی از عمل کردن شیر اطمینان سقوط می کند و همکار دیگر وی به دلیل بستن کمربند اگر چه سقوط نمی‌کند اما دچار پارگی شکم و جراحات شدیدی می‌شود.

در پی وقوع انفجار لوله گاز در پالایشگاه فجر جم در استان بوشهر یک کارگر کشته و دو کارگر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته(شنبه ۲۶ مهر ماه) سه کارگر شاغل در یکی از شرکتهای پیمانکاری پالایشگاه «فجر» درشهرستان جم واقع در استان بوشهر حین انجام تعمیرات به دلیل ترکیدگی لوله گاز از ارتفاع سقوط کردند.

بر اساس این گزارش؛ با سقوط این سه کارگر از ارتفاع یکی از کارگران به نام عبدالله استادی ۳۵ ساله با ده سال سابقه کار در این پالایشگاه بر اثر ضربه مغزی در دم جان باخت اما دو کارگر دیگر با نام‌های حاتم زرافشان و سعادتی که دچار آسیب دیدگی شده‌ بودند به بیمارستان توحید در استان فارس(بیمارستان زیر مجموعه بهداشت درمان صنعت نفت) انتقال یافتند.

منابع خبری ایلنا در بوشهر شرایط سلامت آقای زرافشان را وخیم گزارش کرده‌اند.


[عبدالله استادی]

یک پایگاه خبری محلی در استان بوشهر درباره این حادثه گزارش داده است یکی از شیرهای اطمینان واحد پنجم پالایشگاه فجر جم که در روزهای اخیر دچار نشتی شده بود عامل این حادثه بوده است.

استان نیوزگزارش داده است که به دلیل وقوع این حادثه در ارتفاع، یک نفر از کارگران که فاقد کمربند ایمنی بوده با ضربه ناشی از عمل کردن شیر اطمینان سقوط می کند و همکار دیگر وی(زرافشان) به دلیل بستن کمربند اگر چه سقوط نمی‌کند اما دچار پارگی شکم و جراحات شدیدی می‌شود.

بنا بر گزارش این پایگاه خبری، حال نفر سوم «رو به بهبودی» گزارش شده است.

در عین حال پایگاه خبریاتحاد جنوببه نقل از شاهدان عینی گزارش داده است که «متاسفانه رکوردزنی پالایشگاه فرسوده فجر جم در گذر از مرز تولید روزانه ۱۲۰ میلیون مترمکعب گاز، با قربانی شدن کارگران زحمتکش این پالایشگاه همراه است.»

[اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز