خبرگزاری کار ایران

سردار عراقی:

یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۱۲

این یادواره در ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مهرماه در حسینیه نیروی زمینی سپاه با حضور خانواده های شهدا و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه و مراسم سالگرد شهید شوشتری با حضور علی لاریجانی در روز دوشنبه ۲۸ مهرماه خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در نشست خبری خود که به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و شهدای وحدت در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد گفت: در بحثامنیت ملی، هر کشوری مولفه‌های خاص خود را دارند؛ در ایران یکی از این مولفه‌های قدرت وجود نیروهای مسلح و مقتدر در سراسر کشور بوده و هست.

وی افزود: بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح و به ویژه نیروی زمینی سپاه در غرب و شمال غرب کشور همواره در پی ایجاد امنیت پایدار بوده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه های قدرت مدارای قومی و مذهبی است ادامه داد: کشور ما از قومیت ها و مذاهب مختلف و متنوعی برخوردار است از این رو باید به نحوی رفتار شود که این قومیت ها خود حافظ امنیت پایدار در کشور باشند.

سردار عراقی تصریح کرد: طرح شهید شوشتری برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت بود و این روند ادامه یافت به نحوی که امروز امنیت این مناطق توسط برادران اهل سنت و شیعه ایجاد می شود.

وی توضیح داد: با کمک طوایف، سران طوایف و مولویهای این مناطق و همچنین با سازماندهی نیروهای حوزه سرزمین این مناطق، امنیت پایدار را در این مناطق شاهد هستیم.

سردار عراقی با اشاره به خدمات نیروی زمینی سپاه برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه با وجود گذشت حدود سه دهه از دفاع مقدس همچنان مشغول انجام وظایف و دفع توطئه ها و مخاطرات از نظام اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت یاد شهدا تصریح کرد: در نیروی زمینی سپاه قصد داریم برای جامع عمل پوشاندن به این تذکر مقام معظم رهبری یادواره ای را برای بزرگداشت فرماندهان نیروی زمینی سپاه برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: این یادواره در ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مهرماه در حسینیه نیروی زمینی سپاه با حضور خانواده های شهدا و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

سردار عراقی در پایان با بیان اینکه آقای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره سخنرانی خواهند داشت گفت: در این مراسم از نوای مداح اهل بیت، یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس حاج صادق آهنگران نیز بهره مند خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز