خبرگزاری کار ایران

در حمایت از کودکان مظلوم جهان

هنرمندان ۱۵ کشور دنیا امشب به برج می‌آیند

کد خبر : ۲۱۰۲۸۴

نخستین همایش صلح، مقاومت، ادبیات و هنر در حمایت از کودکان مظلوم جهان با عنوان «آسمان بچه‌ها» به مدت دو روز در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نخستین همایش صلح، مقاومت، ادبیات و هنر در حمایت از کودکان مظلوم جهان با عنوان «آسمان بچه‌ها» به مدت دو روز در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و هنرمندان ۱۵ کشور دنیا در رشته‌های مختلف ۹ و ۱۰ مهرماه به بلند‌ترین برج کشور می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، همایش «آسمان بچه‌‌ها» با مشارکت برج میلاد تهران و حوزه هنری ابتدا در آبادان افتتاح شد و قرار شد مراسم اختتامیه آن با حضور هنرمندان کشورهای دنیا در یادمان ملی ایرانیان برگزار شود.

در مراسمی که از سوی هنرمندان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، شعرای کشورهای مختلف از جمله ایران، ژاپن، آلمان، آرژانتین، پاکستان، هند، تاجیکستان، افغانستان حضور دارند که از ایران مصطفی رحماندوست، بیگی، سعید بیابانکی، عسگر حکیم از تاجیکستان، بشرا ابوشرار از شاعران و نویسندگان غزه، علی شلاح از عراق امشب ۹ مهرماه در حمایت از کودکان مظلوم شعرخوانی می‌کنند.

برپایی نمایشگاه نقاشی، کاریکاتور، نامه به کودکان فلسطینی، اجرای قطعات موسیقی مقاومت توسط هنرمندان فلسطینی در زیرگذر برج میلاد تهران از دیگر برنامه‌های همایش آسمان بچه‌ها است.

این همایش به مدت دو روز امشب و فردا شب(۸ و ۹ مهرماه) در گالری غربی زیرگذر اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز