خبرگزاری کار ایران

باهنر:

مشکلات اقتصادی کشور دغدغه جدی نمایندگان و دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۷۷

مصوبه اخیر دولت در خصوص خلاص کردن بانک‌ها از بنگاه داری کار اصلاحی جدی است و تمام نمایندگان انتظار دارند امثال چنین کارهای اصلاحی را دولت در دستور کار داشته باشد.

نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات موجود اقتصادی کشور دغدغه جدی نمایندگان و دولت است گفت: وزیر اقتصاد و امور داریی به عنوان اولی ترین مسئول اقتصادی دولت باید پاسخگوی دغدغه‌های نمایندگان در این خصوص باشد.

به گزارش ایلنا محمدرضا باهنر در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در مسائل مرتبط با بانک‌ها و صندوق توسعه نمایندگان علاوه بر داشتن نظرات متعدد دغدغه‌های جدی و بسیاری همانند دولت دارند.

وی افزود: ابراز نگرانی نمایندگان در خصوص عملکرد بانک‌ها و مطرح کردن سوالات از وزیر اقتصاد طبیعی است چرا که اگر بخواهند در دولت در خصوص مسائل اقتصادی کشور دنبال مسئولی بگردند اولی‌تر از وزیر اقتصاد و امور دارایی کسی را پیدا نخواهند کرد. اگر شما می‌خواستید که جوابگوی نمایندگان نباشید باید وزیر خارجه و یا وزیر کشور می‌شدید و وزارت اقتصاد و دارایی به هر حال این گونه مشکلات را دارد.

نایب رییس مجلس افزود: گفت: من قبول دارم بعضی جاها شما مسئولیت مستقیم ندارید و توقع نمایندگان از شما است که مشکلات سیستم بانکی را مرتفع کنید. مصوبه اخیر دولت در خصوص خلاص کردن بانک‌ها از بنگاه داری کار اصلاحی جدی است و تمام نمایندگان انتظار دارند امثال چنین کارهای اصلاحی را دولت در دستور کار داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز