خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر:

خدا را شاکرم در شهری زندگی می کنم که مدیرانی با تفکر جهادی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۷۰

همه مدیران دستگاههای اجرایی و اداری با تفکرات بسیجی عمل می کنند و این جای سپاسگذاری به درگاه حق تعالی دارد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: خدا را شاکرم در شهری زندگی می کنم که مدیرانی با تفکر جهادی دارد که برای خدمت به مردم کمر همت بسته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " آیت الله علی معلمی " در اولین روز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه وجود فرماندار و مدیرانی با تفکر بسیجی در این شهرستان نعمت بزرگی است اظهار داشت: همه مدیران دستگاههای اجرایی و اداری با تفکرات بسیجی عمل می کنند و این جای سپاسگذاری به درگاه حق تعالی دارد.

وی ادامه داد: دلیل ماندگاری رشادت جوانانی که بیش از سی سال قبل حماسه آفریدند وجود رهبری فرزانه و حمایت ملت شهید پرور ایران است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از روزهای آغازین نهضت امام(ره) مخالفان مستبد داخلی و خارجی شروع به توطئه و کارشکنی کردند افزود: اما این فشارها با عزم ایمانی امام و حمایت مردم و عنایت الهی بی نتیجه ماند و انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید.

معلمی افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز توطئه ها علیه امام و ملت ادامه داشت که با تدبیر ایشان و هوشیاری مردم راه به جایی نبرد و اینبار دشمنان جنگی نابرار را آغاز کردند که امداد غیبی شامل حال ما شد و با رشادت جوانان و رهبری امام به پیروزی دست یافتیم.

وی گفت: کشورهایی که دم از دمکراسی می زنند وقتی رای مردم باب طبع آنان نشد از یک مشت تروریست به جای مردم استفاده می کنند تا به فتنه گری ادامه دهند بهمین دلیل چون فتنه ادامه دارد و ساقط نشده است باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود تا آن روحیات هرگز فراموش نگردد.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه اصل مقاومت نشأت گرفته از روحیات بسیجی امام، نایب برحقش و ملت ایران است افزود: هرچه که زمان می گذرد حساسیت جایگاه امام و رهبری و دلسوزی مقام معظم رهبری برای مردم ایران و مستضعفان برهمگان آشکار تر می شود و محبوبیت ایشان در دل مردم افزایش می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز