خبرگزاری کار ایران

صادق زیباکلام:

مرحوم دعاگو حاضر نشد برای کسب قدرت پا روی همه چیز بگذارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۸۰

حجت الاسلام دعاگو فردی مستقل بود، مستقل فعالیت کرد و مستقل نیز خطبه می‌خواند و پیش نمازی می کرد. به عبارت کلی او یک امام جماعت مستقل بود که البته نیز مستقل بودن بهایی دارد که وی آن را مردانه پرداخت کرد.

یک استاد دانشگاه با تاکید براینکه حجت‌الاسلام دعاگو هیچ‌گاه حاضر نشد برای بدست آوردن قدرت پا روی همه چیز بگذارد، ‌گفت: او از جمله روحانیونی بود که خود را به قدرت واگذار نکرد.

صادق زیبا کلام با حضور در مراسم تشیع پیکر حجت الاسلام محسن دعاگو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد شخصیت امام جمعه شمیرانات گفت: تنها چیزی که در مورد مرحوم دعاگو می‌توانم بگویم این است که او از معدود روحانیونی بود که خود را به قدرت واگذار نکرد.

وی افزود: حجت الاسلام دعاگو هیچ‌گاه حاضر نشد برای بدست آوردن قدرت پا روی همه چیز بگذارد و خیلی از مسائل را نبیند. این بهترین تعریفی است که من در مورد برخی از روحانیون ندارم اما این تعریف در مورد امام جمعه شمیرانات صادق است.

زیبا کلام خاطر نشان کرد: حجت الاسلام دعاگو فردی مستقل بود، مستقل فعالیت کرد و مستقل نیز خطبه می‌خواند و پیش نمازی می کرد. به عبارت کلی او یک امام جماعت مستقل بود که البته نیز مستقل بودن بهایی دارد که وی آن را مردانه پرداخت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز