خبرگزاری کار ایران

مقام‌های کره‌شمالی:

شهروند آمریکایی بازداشت‌شده تصمیم داشت به اسنودن دوم تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۱۸

«متیو میلر» ۲۵ ساله داستان خود را از قبل آماده کرده و در دفتر یادداشت خود نوشته بود که بعد از شکست در جمع‌آوری اطلاعات درباره دولت آمریکا، به دنبال دریافت پناهندگی است.

رسانه‌های کره‌شمالی امروز – شنبه – اعلام کردند که شهروند آمریکایی بازداشت شده در این کشور به دنبال کسب شهرت و شناخته شدن به عنوان «اسنودن دوم» بود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رسانه دولتی کره‌شمالی اعلام کرد که شهروند آمریکایی که اخیرا به شش سال کار اجباری محکوم شده است، وانمود کرد که اطلاعات محرمانه‌ای از آمریکا در اختیار دارد و برای دیدار با «کنثبائه» شهروندان آمریکایی دیگر بازداشتی در کره‌شمالی، به طور عمد تلاش کرد توسط مسئولان پیونگ‌یانگ بازداشت شود.

بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌شمالی، «متیو میلر» ۲۵ ساله داستان خود را از قبل آماده کرده و در دفتر یادداشت خود نوشته بود که بعد از شکست در جمع‌آوری اطلاعات درباره دولت آمریکا، به دنبال دریافت پناهندگی است.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد که این اقدام‌ها با هدف کسب شهرت و قرار گرفتن در کانون توجه بین‌المللی صورت گرفته است.

این خبرگزاری در ادامه گزارش داد: «این اقدام توهینی تحمل‌ناپذیر به کره‌شمالی بوده و بنابراین میلر مستحق مجازات است.»

میلر ماه آوریل گذشته بعد از آن‌که روادید گردشگری خود برای ورود به کره‌شمالی را پاره کرد، توسط مسئولان این کشور بازداشت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز