خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان به جایگاه نهم بسنده کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۹۶

در این رقابت‌ها و پس از برگزاری دور مقدماتی ورزشکاران ما در بخش انفرادی به ترتیب رده‌های هجدهم، بیست و نهم و سی و پنجم قرار گرفتند.

در اولین روز از رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی اینچئون، تیم تپانچه ۱۰ متر بادی کشورمان به جایگاه نهم بسنده کرد.

به گزارش ایلنا، اولین روز از مسابقات تیراندازی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون، در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر برگزار شد که تیم کشورمان با ترکیب سارا میرابی، الهام هریجانی و سارینا قرابت به مصاف حریفان آسیایی، اما پر عنوان در جهان رفت که در این رقابت‌ها و پس از برگزاری دور مقدماتی ورزشکاران ما در بخش انفرادی به ترتیب رده‌های هجدهم، بیست و نهم و سی و پنجم قرار گرفتند.

در بخش تیمی تیم ایران عنوان نهم را به نام خود ثبت کرد و تیم‌های چین، چین تایپه و مغولستان سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

در فینال این رشته نیز ژانگ منگ یوان(چین)، جونگ جی هائه(کره‌جنوبی) و چائودری شوتا(هند) به مقام اول تا سوم رسیدند و ژو ژینگ یوان(چین)، گو ون جون(چین)، وو چیا یینگ(چین تایپه)، کیم جانگ می(کره‌جنوبی) و اوتریاد گوندگما(مغولستان) رده‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از ۲۸ شهریور تا ۷ مهر ماه در رشته تیراندازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز