خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تاسیس دانشکده پژوهش‌های علوم انسانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود

کد خبر : ۲۰۵۷۷۷

بسیاری از مشکلات و معضلات مطرح شده در استان، در حوزه فعالیت های استانداری نیست.

استاندار البرز گفت: ساخت دانشکده پژوهش های علوم انسانی تاثیر به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی استان دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در نشستی مشترک که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور و اعضای جهاد دانشگاهی استان، رئیس سازمان صنعت و معدن و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی برگزار شد افزود: استانداری البرز برای همکاری با جهاد دانشگاهی از تمام ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد اما این همکاری در چارچوب اختیارات و محدودیت های منابع مالی استانداری خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که از کل منابع اعتباری کشور ۱۵ درصد به استان البرز تعلق می گیرد که ۸۷ درصدآن نیز از قبل تعیین تکلیف شده است تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات مطرح شده در استان، در حوزه فعالیت های استانداری نیست.

طهایی در خصوص مشکلات پارک علم و فناوری در استان نیز گفت: با تخصیص زمین برای توسعه پارک علم و فناوری با همکاری شهرداری، جهاد کشاورزی، اداره راه و شهر سازی این مهم رفع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که مراکز تحقیقاتی تنها نمی بایست در چارچوب و محدوده خود فعالیت کنند بلکه استان را از مزایای تحقیقات و پژوهش بهره مند سازند خاطر نشان کرد: طرح ایجاد شهرک دانش بنیان با محوریت ایجاد شهرک های صنعتی تخصیی و هایتک می بایست در کارگروه اقتصادی طرح و بررسی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز