خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اداری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ریالی از فاینانس خط ۴ مترو به حساب شهرداری واریز نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۰

تمامی حساب‌های شهرداری تهران را چک کردم تا بدانم آیا به حساب ما از ۷۵ میلیارد تومان دولت، واریز شده است یا نه؟ که نشده بود.

ایلنا:‌ معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: ‌ با وجود طی کردن تمامی مراسم قانونی هنوز ریالی از فاینانس خط ۴ مترو به حساب شهرداری واریز نشده است.

حسین محمد پورزرندی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به اینکه آیا از ۷۵ میلیارد تومانی که وزارت کشور به شهردرای‌ها پرداخت کرده است، سهم شهرداری تهران نیز واریز شده است. اظهار کرد: ‌ با اعلام این خبر، برای مطمئن شدن از موضوع با شرکت‌های مترو و اتوبوسرانی تماس گرفتیم اما متاسفانه شهرداری تهران مبلغی از دولت تاکنون دریافت نکرده است.

وی با بیان اینکه حتی به حساب‌های مستقیم دولت به شهرداری نیز مبلغی واریز نشده است، تصریح کرد: ‌ شهرداری تهران به تمامی تعهدات خود در برابر دولت عمل کرده است و حتی سهم خود را از مجموعه ارزش افزوده را به حساب واریز کرده است اما با این وجود دولت نسبت به تعهدات قانونی خود بی‌تفاوت است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران درباره واریز شدن فاینانس خط ۴ متروی تهران، تاکید کرد: ‌ با وجود طی کردن هفت خوان برای دریافت فاینانس اما تاکنون ریالی از آن به حساب شهرداری واریز نشده است تا بنوانیم از آن استفاده کنیم.

پورزندی افزود: در آینده نزدیک اطلاعات دقیقی از روند و مشکلات دریافت این فاینانس در صحن علنی شورای شهر تهران ارائه می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز