خبرگزاری کار ایران

یوکیا آمانو:

مذاکرات ایران و آژانس درباره اقدام‌های باقی‌مانده مورد توافق آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۵۷

آمانو با بیان این‌که مذاکرات ایران و آژانس برای اجرای دو گام باقی مانده مورد توافق آغاز شده است، گفت که برای حل مسائل باقی‌مانده لازم است اقدام‌های مورد توافق، در چارچوب زمانی تعیین شده انجام شود.

«یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که مذاکرات ایران و آژانس برای اجرای دو گام باقی‌مانده مورد توافق، آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، آمانو با بیان این‌که مذاکرات ایران و آژانس برای اجرای دو گام باقی مانده مورد توافق آغاز شده است، گفت که برای حل مسائل باقی‌مانده لازم است اقدام‌های مورد توافق، در چارچوب زمانی تعیین شده انجام شود.

در نشست شورای حکام که در مقر آژانس برگزار می‌شود، ۳۵ عضو این شورا درباره مسائل مختلفی از جمله راه‌های تقویت همکاری بین‌المللی در حوزه هسته‌ای، تشعشعات، حمل و نقل و ایمنی پسماند رایزنی می‌کنند.

بررسی و مرور ایمنی هسته‌ای ۲۰۱۴، اجرای برنامه عمل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایمنی هسته‌ای و بررسی فناوری هسته‌ای ۲۰۱۴ از جمله محورهای این نشست است.

انتظار می‌رود در این نشست درباره برنامه هسته‌ای ایران و اجرای پادمان‌ها در این کشور نیز رایزنی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز