خبرگزاری کار ایران

میرلوحی با ایلنا مطرح کرد؛

یکی از گزینه‌های دولت برای معاونت سیاسی هستم / تاکنون صحبتی با من نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۷۱

در دولت روی مساله انتخاب معاونت سیاسی حساسیت زیادی وجود دارد و این مساله پذیرفته شده که یک فرد معتدل باید در این پست قرار گیرد / دلواپسان حقایقی را کتمان می‌کنند که در هشت سال گذشته مسئول مستقیم آن بودند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن تایید احتمال معرفی خود برای پست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: بنده از گزینه‌های این سمت در دولت هستم. البته تاکنون برای پذیرش پست معاونت سیاسی از سوی وزارت کشور با بنده صحبتی نشده است. اما چند ماهی است که این بحثدر دولت و وزارت کشور مطرح شده است.

سیدمحمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد وزارت کشور در یک سال اخیر گفت: جریان اصلاحات کلیت دولت را تایید می‌کند و خدا را شاکریم از اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد و مسیر کشور از یک مسیر پرهزینه و پرخطر به سمت آرامش و اعتدال رفت. ولی در حوزه وزارت کشور به دو جهت نقد داریم؛ اول اینکه فکر می‌کنیم با اتفاقی که افتاد و مردم به صحنه آمدند و این انتخابات افتخارآمیز شکل گرفت، اگر قرار باشد مسائل بدون تحول و تغییر بر پاشنه قبل بچرخد قطعا مورد پذیرش نیست.

وی افزود: لذا ما تصور می‌کنیم که دولت در این بخش برای حفظ عقبه سیاسی خود و هوادارانش با توجه به فضایی که جریان تندرو ایجاد کرد، این تصمیم را گرفت.

میرلوحی عنوان کرد: اگر تندروها قدری منصفانه برخورد کرده و قدری صبوری می‌کردند و اجازه می‌دادند که در انتخابات آینده وزن‌کشی مجدد جریان‌های سیاسی انجام شود، اشکالی نداشت. اما ملاحظه می‌کنید که امروز آنها بسیار بی‌تابی می‌کنند و خیلی دلواپس شده‌اند. آنها در واقع حقایقی را کتمان می‌کنند که در هشت سال گذشته مسئول مستقیم آن بودند. همانطور که دیدیم در بدترین فجایعی که بر سر کشور آمد این عده شریک بودند و سکوت می‌کردند.

وی ادامه داد: ما با آقای رحمانی‌فضلی مخالف نیستیم یا مساله شخصی نداریم. برای ما او هم مثل سایر وزرا عضوی از دولت است و مثل مابقی اعضای دولت به او ارادت داریم. اما به نظر می‌رسد که وزارت کشور تاکنون نتوانسته است پاسخگوی بخش زیادی از انتظارات سیاسی هواداران دولت باشد. بنده بارها در طول سال به استان‌ها سفر می‌کنم و طی این یک سال می‌بینم که به شدت دولت از این ناحیه مورد نقد است.

وی ضمن تایید احتمال معرفی وی برای پست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: این بحثوجود دارد. شاید هم به دلایل گفته شده برخی معتقدند که افراد مشخصی باید برای معاونت سیاسی وزارت کشور مطرح شوند. در دولت روی مساله انتخاب معاونت سیاسی حساسیت زیادی وجود دارد و این مساله پذیرفته شده که یک فرد معتدل باید در این پست قرار گیرد.

میرلوحی تاکید کرد: البته تاکنون برای پذیرش پست معاونت سیاسی از سوی وزارت کشور با بنده صحبتی نشده است. اما چند ماهی است که این بحثدر دولت و وزارت کشور مطرح شده و بنده نیز یکی از گزینه‌های این سمت در دولت هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز