خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اصل نود به ایلنا خبر داد:

بررسی شکایت دانشگاه احمدی نژاد از دادستانی دیوان محاسبات بعد از تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۱۴

بحثدیوان محاسبات این بود که پیش از آنکه دانشگاه آقای احمدی نژاد به رسمیت برسد و برای آن مجوز صادر شود مبلغ ۱۶ میلیارد تومان به حساب دو تن از هیات امناهای این دانشگاه واریز شده بود و به همین دلیل دیوان محاسبات آن گزارش را داده بود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی می‌گوید که بررسی شکایت دانشگاه احمدی نژاد از دیوان محاسبات به کمیسیون اصل نود بعد از تعطیلات مجلس بررسی خواهد شد و در آن بررسی می‌شود که این دانشگاه اصلا حق شکایت دارد یا خیر؟
مصطفی افضلی‌فرد نماینده اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با شکایت اخیر دانشگاه احمدی نژاد از دادستانی دیوان محاسبات در مورد برداشت ۱۶ میلیارد از حساب نهاد ریاست جمهوری گفت: هنوز اصل این شکایت را به دلیل آنکه مجلس در تعطیلات است ندیده‌ام اما احتمالا به زودی از متن این شکایت با خبر می شوم.

وی ادامه داد: بحثدیوان محاسبات این بود که پیش از آنکه دانشگاه آقای احمدی نژاد به رسمیت برسد و برای آن مجوز صادر شود مبلغ ۱۶ میلیارد تومان به حساب دو تن از هیات امناهای این دانشگاه واریز شده بود و به همین دلیل دیوان محاسبات آن گزارش را داده بود.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: باید تعطیلات مجلس به پایان برسد تا متن گزارش واصل شود و مورد بررسی قرار بگیرد تا اصلا مشخص شود که شکایت دانشگاه آقای احمدی نژاد به حق بوده است یا خیر و آیا این دانشگاه با توجه به مشکلی که در مجوزش دارد می‌تواند شکایتی به کمیسیون اصل نود بکند یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز