خبرگزاری کار ایران

با میزبانی خانه‌تکواندو؛

لیگ‌های پومسه بانوان از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۹۶

هفته اول، دوم و سوم لیگ پومسه بانوان از مرحله اول، در ۲ بخش تیمی و انفرادی و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، فردا به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

هفته اول تا سوم لیگ‌های پومسه بانوان از فردا به میزبانی خانه تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته اول، دوم و سوم لیگ پومسه بانوان از مرحله اول، در ۲ بخش تیمی و انفرادی و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، فردا به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد. در این هفته و در لیگ برتر پومسه تیمی، رده سنی کمتر از ۱۷ سال، ۱۹ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال به رقابت خواهند پرداخت، همچنین در لیگ دسته یک پومسه تیمی، رده سنی کمتر از ۱۷ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال مبارزاتشان را پیگیری می‌کنند.

اما در لیگ برتر پومسه انفرادی، رده‌های سنی، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و ۳۱ تا ۴۰ سال با حضور ۳۰ تکواندوکار برگزار می‌شود و ۱۴۹ پومسه رو در لیگ پومسه انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال و ۴۱ تا ۵۰ سال به اجرای فرم خواهند پرداخت. لیگ پومسه ابداعی نیز در ۲ رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها، طاهره آرزومندی، مرضیه بیات، صدیقه پرتوی‌مقدم، اعظم درستی، اشرف ذوالفقاری، مریم رسولی، زهرا شهریاری، سیده مرجان طاهری، مهرانگیز قاسمی، فرانک هنویی، زهره سادات‌چابک، زهرا حقیقی، زهرا رفیعی، عزت قربانی، زهرا کریمی، شبنم حق‌دهقان، گیتا صادقی، مژگان فرضی‌نژاد، میترا لطفی، افسانه معین‌شیرازی، زهرا دینی، راضیه آقاجان‌پور، زهره طهماسبی‌زاده، طاهره محمدی، مرضیه احمدی، فاطمه سادات‌موسوی، سمیرا سادات‌موسوی، لیلی محمدجعفری، فروغ فرزین‌پور، اعظم وحیدی، پروانه رضایی‌مقدم، آیدا صفاری، نیلوفر صمدیان، فریبا یوسفی، نسرین آریایی‌فر، راضیه سینایی، مانا شاه‌بهرامی و شبنم میرزایی به قضاوت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز