خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی کارمندان بسیجی؛

شهیدان رجایی و باهنر مظهر تفکر بسیجی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۴۳

امروز در عرصه علم، فرهنگ و فناوری، هر کجا تفکر بسیجی حاکم شده موفقیت‌های جهانی به دست آمده است.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در گردهمایی کارمندان بسیجی این شهرستان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهیدان هفته دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر مظهر تفکر بسیجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «علی اکبر رضایی» اظهار داشت: امروز در عرصه علم، فرهنگ و فناوری، هر کجا تفکر بسیجی حاکم شده موفقیت‌های جهانی به دست آمده است.

وی افزود: دانشمندان بزرگ علمی و نخبگان هسته‌ای کشور، محصول تفکر بسیجی هستند و اعضای بسیج ادارات بایستی در راه فضاسازی معنوی برای اشاعه تفکر بسیجی در مجموعه‌های خود گام بردارند.

رضایی خاطرنشان کرد: عملکرد بسیجیان بایستی به گونه‌ای باشد که برای کشور کمترین هزینه و در عین حال بیشترین بازدهی را داشته باشد.

وی به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: راه نجات و نسخه پیشرفت کشور در طرح اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش بینی شده است.

گردهمایی کارمندان بسیجی شهرستان آران و بیدگل با حضور کارمندان بسیجی در فرمانداری این شهرستان برگزار و با حضور امام جمعه آران و بیدگل از کارمندان بسیجی نمونه تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز