خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم

«مستانه» حتما ۱۰ آبان اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۳۳

آخرین ساخته حسین فرحبخش قرار بود شهریور ماه اکران شود اما چون " عصبانی نیستم " موفق به دریافت پروانه نمایش شد؛ اکران " مستانه " به آبان رسید.

فیلم سینمایی " مستانه " در گروه سینمایی آفریقا آبان اکران می‌شود.

عبدالله علیخانی(تهیه کننده فیلم مستانه) ضمن اعلام خبر قطعی اکران فیلمش به خبرنگار ایلنا گفت: این فیلم سینمایی قرار بود شهریور ماه اکران شود و به دلایلی این اکران به آبان ماه موکول شد، قبلا قرارداد اکران ما ثبت نشده بود و ما برای اینکه زمان اعلام کنیم؛ دچار اما و اگر بودیم ولی حالا باید بگویم قرارداد ما ثبت شده و قطعا فیلم در آبان ماه با سرگروهی سینمای آفریقا به سینماها خواهد آمد.

این تهیه کننده درباره بیلبوردها و تبلیغات شهری فیلم نیز گفت: در این زمینه بخش خصوصی واقعا دستش به جایی بند نیست و نمی‌داند باید چه کند. برخی از دوستان با بودجه‌های دولتی فیلم می‌سازند، برخی دیگر به شهرداری، صدا و سیما و بقیه ارگان‌ها وصل هستند و به راحتی بیلبورد می‌گیرند اما بخش خصوصی نمی‌تواند هفتاد میلیون پول هر بیلبورد را بدهد!

تهیه کننده فیلم رژیم طلایی گفت: حرف ما به گوش هیچکسی نمی‌رسد. بخش خصوصی توان پرداخت هزینه‌های تبلیغات محیطی را ندارد، مثلا برخی با فلان شرکت توافق می‌کنند و این شرکت فردای روزی که بیلبورد را می‌زند اجناسش را گران می‌کند، ولی امثال ما در بخش خصوصی نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند. برخی از دوستان هم مانند آقای ساداتیان هر چقدر هم تلاش می‌کنند نمی‌توانند یک بیلبورد برای فیلمشان از شهرداری بگیرند.

او در ادامه می‌گوید: متاسفانه شرایط برای همه یکسان نیست. دایم خاص و عام می‌کنند. به برخی که از نزدیکانشان هستند تسهیلاتی می‌دهند که ما در بخش خصوصی نمی‌توانیم از آن امکانات بهره‌مند شویم، اگر تسهیلاتی است باید برای همه به یک شکل باشد.

حسین فرحبخش(کارگردان فیلم مستانه) هم درباره زمان اکران فیلمش به خبرنگار ایلنا گفت: قرار بود فیلم ما شهریور اکران شود اما بدیهی است فیلم‌هایی که قبل از ما ساخته شده‌اند؛ اکران شوند. من نمی‌گویم زمان اکران مهم نیست اما به طور صرف نمی‌تواند ضامن فروش یک فیلم باشد، پائیز هم برای اکران مستانه خوب است.

او درباره استقبال مخاطبان نسبت به اثر قبلی‌اش گفت: این فیلم از " خصوصی " بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. " مستانه " درباره معضل اجتماعی که حقیقت دارد و همه عوامل هم راضی هستند. امیدواریم که مردم هم راضی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز