خبرگزاری کار ایران

به کار گردانی هادی محقق؛

تدوین «ممیرو» به پایان رسید

کد خبر : ۱۹۷۰۹۲

«ممیرو» به کارگردانی هادی محقق و توسط مجید برزگر تدوین می‌شود.

هادی محقق که دو سال پیش در سی امین جشنواره فیلم فجر «او خوب سنگ می‌زند» را به جشنواره رساند و سال گذشته هم در جشنواره کودک برای این فیلم جوایزی را کسب کرد در حال حاضر دومین فیلم بلند خود بانام «ممیرو» را در سکوت کامل خبری به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، ممیرو داستانی انسانی را روایت می‌کند که در طول زندگی‌اش بازخورد اعمال خود را پس می‌دهد ودارای مضمون اخلاقی است. تمام این فیلم در «دژکوه» که یکی از روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد است، فیلم برداری شده ودر حال حاضر تدوین آن توسط مجید برزگر به اتمام رسیده است.

یداله شادمانی، میثم فره‌مند(بازیگر نوجوان تنهای تنهای تن‌ها)، پریسا واصلی، فاطمه بهادر، مهیارآب روان، زاهد کشاورز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و دیگرعوامل تولید فیلم هم عبارتنداز: سیدرضا محقق(تهیه کننده)، هادی محقق(نویسنده وکارگردان)، روزبه رایگا(فیلمبردار)، علی مربی(مشاورهنری)، مجید برزگر(تدوین)، حامد غلامی(مدیر تولید)، آزاده فیروزبخت(منشی صحنه)، حسین قزلباش(طراح صحنه ولباس)، میلاد معتمدی فر(مشاوررسانه‌ای)، سیدهادی دیباجی(مدیر دستیاروبرنامه ریز)، پدرام زرگر(طراح گریم)، عدالت دوست(صدابردار)، دکتر شهرام خرازی‌ها(مشاورپزشکی)، فرید ناظرفصیحی(مدیر جلوه‌های بصری)، نیلوفر اینالو(دستیار۲کارگردان)، سعیده شریعتی(عکاس).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز