خبرگزاری کار ایران

با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی؛ / تکرار /

ظریف به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۷۴

دوشنبه آینده اعضای کمیسیون امنیت ملی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای قطر وکویت با حضور مسؤولین ذی‌ربط را مورد بررسی قرار می‌دهند.

روز سه‌شنبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان جهت پاسخگویی به سؤالات هشت نماینده در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه گزارش رئیس کارگروه روابط خارجی درخصوص روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

همچنین بررسی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان از دیگر برنامه های ای کمیسیون در روز یکشنه آینده است.

گفتنی است روز سه‌شنبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان جهت پاسخگویی به سؤالات هشت نماینده در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی نیز هفته آینده بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی کوی» را در دستور مار خود دارد.

علاوه بر این دوشنبه آینده نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای قطر وکویت با حضور مسؤولین ذی‌ربط را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز