خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه امروز استیضاح‌کنندگان در کمیسیون تلفیق؛

اصرار نمایندگان بر اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا توسط هیات رئیسه

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۴۱

به گفته این نمایندگان با توجه به اینکه وزیر علوم در این فرصت یک ماهه نسبت به رفع دغدغه‌های استیضاح‌کنندگان اقدام عملی انجام نداده است، بنابراین نمایندگان معتقدند استیضاح باید پیگیری شود و این هفته باید از طریق مجلس اعلام وصول گردد.

یک نماینده مجلس از احتمال اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا در جلسه آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز استیضاح کنندگان وزیر علوم گفت: ظاهرا این دوستان بر این عقیده هستند که علی‌رغم مهلت یک ماهه‌ای که به وزیر داده شده بود اما خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها هنوز پابرجاست و رفع نشده است.

وی افزود: نمایندگان استیضاح کننده در این جلسه اصرار داشتند که هیات رئیسه باید استیضاح وزیر علوم را در جلسه آینده مجلس اعلام وصول کند.

در همین رابطه محمدحسن آصفری یکی دیگر از اعضای کمیته پیگیری استیضاح وزیر علوم نیز به خبرنگار ایلنا، گفت: در جلسه امروز که با حضور استیضاح‌کنندگان برگزار شد، گزارشی از روند جلسات نمایندگان با وزیر علوم داشتیم، ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا تمامی استیضاح کنندگان بر اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا تاکید داشتند، یادآور شد: به گفته این نمایندگان با توجه به اینکه وزیر علوم در این فرصت یک ماهه نسبت به رفع دغدغه‌های استیضاح‌کنندگان اقدام عملی انجام نداده است، بنابراین نمایندگان معتقدند استیضاح باید پیگیری شود و این هفته باید از طریق مجلس اعلام وصول گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز