خبرگزاری کار ایران

حکیمی پور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های حزب اراده ملت ایران تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۵۰

حزب اراده ملت ایران تصمیم دارد در راستای بازگشایی خانه احزاب اقداماتی جدی انجام دهد. / از جمله برنامه‌های حزب اراده ملت ایران دیدار با بزرگان و افراد تاثیرگذار جبهه اصلاحات و اصولگرایان معتدل است. / تلاش داریم در مجموعه اصلاحات و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت بیشتری داشته باشیم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران به تشریح برنامه‌های تشکل متبوعش تا پایان امسال پرداخت.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه‌های آتی حزب اراده ملت ایران(حاما) گفت: ما برنامه‌ای در نیمه دوم تابستان داریم که می‌توان آن را اردوی تابستانی حزبی دانست.

وی با بیان اینکه تمامی کمیته‌های حزب اراده ملت ایران در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا دفاتر استانی خود در سایر استان‌ها گسترش دهیم و در مجموعه اصلاحات و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز فعالیت بیشتری داشته باشیم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: همچنین در پائیز امسال، پیش‌کنگره حزب برگزار می‌شود و در نیمه دوم زمستان نیز کنگره حزب را برگزار خواهیم کرد.

حکیمی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا حزب اراده ملت ایران برنامه‌ای برای دیدار با شخصیت‌ها دارد؟ بیان کرد: از جمله برنامه‌های حزب اراده ملت ایران دیدار با بزرگان و افراد تاثیرگذار جبهه اصلاحات و اصولگرایان معتدل است.

وی تاکید کرد: حزب اراده ملت ایران تصمیم دارد در راستای بازگشایی خانه احزاب اقداماتی جدی انجام دهد.

حکیمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حزب اراده ملت ایران فعال‌تر شدن پایگاه مجازی‌اش و راه‌اندازی یک نشریه حزبی در دستور کار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز