خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

سکوت نکبت ‌بار جامعه جهانی درمورد غزه تعجب آور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۱۴

در ماه مبارک رمضان امسال و در روزهای اخیر، چشم همه مسلمانان و آزادگان جهان در سحر و افطار گریست / مقاومت ۶۶ ساله مردم فلسطین بدون هیچ حمایت جهانی و داشتن سلاح و ابزار، با یک عده کم را تحسین برانگیز است.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سکوت ننگین و نکبت ‌بار جامعه جهانی به ویژه سازمان ‌های مدعی حقوق بشر که در سکوتی مرگبار لب فرو بسته ‌اند، انسان را به تعجبی معنادار وا می‌دارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌ الاسلام عباس اسکندری در ابتدای جلسه شورای فرهنگی که در راستای بررسی عملکرد مدیریت جهادی برگزار شد، با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال و در روزهای اخیر، چشم همه مسلمانان و آزادگان جهان در سحر و افطار گریست، آن هم در مظلومیت ملت مسلمان و بی ‌دفاع فلسطین به ویژه نوار غزه که مورد حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت و ما شاهد شهادت فرزندان و زنان و مردان آن سرزمین هستیم.

وی با انتقاد از حمایت کشورهای محور غربی - عربی در این جنایت ‌ها تصریح کرد: سکوت ننگین و نکبت ‌بار جامعه جهانی به ویژه سازمان ‌های مدعی حقوق بشر که در سکوتی مرگبار لب فرو بسته ‌اند و از سوی دیگر حمایت ‌های بی‌دریغ دولت ‌های غربی و همراهی کشورهای منطقه، انسان را به تعجبی معنادار وا می‌دارد که با هیچ معیار و مقیاسی قابل سنجش و ارزیابی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مقاومت ۶۶ ساله مردم فلسطین بدون هیچ حمایت جهانی و داشتن سلاح و ابزار، با یک عده کم را تحسین برانگیز دانست و اظهار کرد: بر کشورهای اسلامی واجب است از حیثمادی و معنوی حمایت کنند تا این غده سرطانی بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از منطقه ریشه کن شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز