خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات منصفه مطبوعات؛

روزنامه آسمان و بهارنیوز مجرم شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۹۸

روزنامه آسمان به اتفاق آرا مجرم شناخته شده و مستحق تخفیف دانسته نشد / سایت بهانیوز نیز به اتفاق اکثریت آرا مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف اعلام گردید / پرونده خبرگزاری دانشجو مختومه شد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از مجرم شناختن روزنامه آسمان و سایت بهارنیوز در دادگاه کیفری استان تهران خبر داد.

علی اکبر کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه رسیدگی به اتهامات روزنامه آسمان در دادگاه کیفری استان تهران گفت: روزنامه آسمان با دو اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات و اشاعه و ترویج مطالب خلاف عفت عمومی روبه‌رو بود که در هر دو اتهام، این روزنامه به اتفاق آرا مجرم شناخته شد و همچنین به اتفاق آرا مستحق تخفیف نیز دانسته نشد.

وی درباره اتهامات سایت بهارنیوز نیز اظهار داشت: اتهام سایت بهارنیوز، افترا و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که در هر دوی این اتهمات با اکثریت آرا شناخته شد و البته با اکثریت آرا مستحق تخفیف شناخته شد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات درباره رسیدگی به اتهامات خبرگزاری دانشجو بیان کرد: قبل از رسیدگی به پرونده این خبرگزاری، اعلام شد شاکی این پرونده یعنی سازمان بهزیستی اعلام رضایت کرده و بنابراین پرونده مختومه اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز