خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران:

تفاوت افزایش مستمری بازنشستگان بازهم پرداخت نشده

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۲۶

فیش حقوقی مستمری تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی ترمیم شده و در این فیش «تفاوت افزایش مستمری» ذکر شده است اما تا این لحظه مبلغ افزایش مستمری به حساب بازنشستگان واریز نشده است.

بازرس کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران از پرداخت نشدن افزایش مستمری فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی علی رغم ترمیم فیش حقوقی تیرماه خبر داد.

«حسن ایزدان» در این باره به ایلنا گفت: فیش حقوقی مستمری تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی ترمیم شده و در این فیش «تفاوت افزایش مستمری» ذکر شده است اما تا این لحظه مبلغ افزایش مستمری به حساب بازنشستگان واریز نشده است.

وی ادامه داد: پیش از این وعده پرداخت تفاوت افزایش مستمری بازنشستگان تا عید فطر داده شده بود، اما حالا این تفاوت افزایش مستمری در فیش تیر قید شده اما پرداخت نشده است.

ایزدان افزود: احتمالا هدف از این اقدام، اعلام پرداخت تفاوت افزایش مستمری در تیرماه بوده، هرچند که در واقع همچین اقدامی صورت نگرفته است.

این کارگر بازنشسته همچنین درخصوص معوقه ۴ ماهه تفاوت افزایش حق همسر و اولاد بازنشستگان ادامه داد: ۲۰ درصد افزایش حق همسر، حق اولاد و حق فرزند تحت تکفل نیز مثل تفاوت افزایش مستمری در فیش تیرماه ترمیم شده اما پرداخت نشده است.

ایزدان تصریح کرد: البته این افزایش با احتساب بخشنامه ۲۷ و ۲۷/۱ تامین اجتماعی محاسبه شده است. یعنی حق اولاد و همسر با کسر پایه ثابت محاسبه و افزوده شده است.

به گفته این فعال صنفی بازنشستگان معوقه ۴ ماهه افزایش حق همسر و اولاد در فیش تیر صرفا ترمیم شده اما پرداخت نشده است. ۲۰ درصد افزایش حق اولاد و همسر در مستمری مرداد بازنشستگان پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز