خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد؛ بپا خواسته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۰۸

جنایت صهیونیسیم‌ها آنقدر دردناک و زشت بوده که تمام شهرهای دنیا امروز به پاخواسته‌اند و هر کجا که سکوت کرده بود امروز نداهایی از آن علیه رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد؛ بپا خواسته است

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: اتفاق بسیار مهمی در دنیا درحال رخ دادن است و آن بیداری وجدان بشری است. هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد امروز به پا خواسته است.

وی افزود: این جنایت آنقدر دردناک و زشت بوده که تمام شهرهای دنیا امروز به پاخواسته‌اند و هر کجا که سکوت کرده بود امروز نداهایی از آن علیه رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه اتفاق امروز نماد همبستگی و وحدت مردم ایران است؛ گفت: در راهپیمایی امروز حضور اقشار مختلف طیف‌های سنی و به ویژه جوانان شاهد بودیم.

وی در مورد وضعیت هوا نیز عنوان کرد: وضعیت هوا این روزها خیلی بهتر است و تمام شاخص‌های ما نشان‌دهنده بهبود وضعیت هواست.

ابتکار؛ گرد و غباری که از سمت عراق می‌آید را یکی از مشکلات امروز هوا توصیف کرد و گفت: متاسفانه هم‌اکنون با ناامنی‌هایی که وجود دارد خیلی نمی‌توان در این مورد کاری انجام داد اما ما اقدامات اولیه را انجام داده‌ایم و شاخص‌ها نشان از بهبود وضعیت در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در توصیف عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت گام‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برداشته و متعاقبا دستاوردهای خوبی نیز داشته‌اند با اقدامات دولت ما امروز شاهد افزایش امید به آینده هستیم.

وی افزود: حتی در برخی از شاخص‌های محیط زیست بهبودهایی حاصل شده است به گونه‌ای که می‌توان گفت هوای برخی شهرها از جمله تهران بهتر شده تمام دستگاه‌های دولت به شکل جدی و منسجم تلاش می‌کنند و امیدواریم که بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تعامل قوا با یکدیگر از قبل بهتر شده؛ گفت: امیدوارم بهتر از این نیز بشود. انتظار می‌رود که مجلس با دولت همراهی بیشتری در حل مشکلات کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز