خبرگزاری کار ایران

ارتقای کیفیت ارتباطات ایام حج ۹۳

کد خبر : ۱۸۸۶۸۰

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با بهره گیری از مسیرهای مستقیم ارتباطی با کشور عربستان و تقویت ارتباطات ترانزیت خود به مقصد این کشور تلاش می کند در ایام حج امسال خدمات ارتباطی را با کیفیت مناسب ارایه ده

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با بهره گیری از مسیرهای مستقیم ارتباطی با کشور عربستان و تقویت ارتباطات ترانزیت خود به مقصد این کشور تلاش می کند در ایام حج امسال خدمات ارتباطی را با کیفیت مناسب ارایه دهد.

به گزارش ایلنا، همتی، عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت - اظهار کرد: به این منظور از اپراتورهای ارتباطات سیار فعال در کشور شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل دعوت دعوت شد تا به کمک یکدیگر، ارتباطات حجاج تمتع سال ۱۳۹۳را به بهترین شکل ممکن برقرار کنند.

همتی توضیح داد: اپراتورهای همراه نیز متعهد شدند با پیش بینی شرایط ایام حج، میزان ترافیک ارتباطی و اطلاع رسانی به حجاج در بدو ورود حجاج به عربستان، از طریق پیامک خدمت رسانی خوبی را انجام دهند.

وی افزود: در سال جاری با تشکیل کمیته ارتباطات حج در شرکت ارتباطات زیرساخت و با همکاری اپراتورهای سیار به استقبال حج می رویم.

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: با توجه به برگزاری نخستین جلسه این کمیته و اتخاذ تصمیمات لازم قرار شد که جلسات ادامه یابد و در ایام حج نیز میزان ترافیک و شاخصهای کیفی ارتباطات با شرکتهای ارتباطات سیار مبادله شده و وضعیت کیفی شبکه بصورت مداوم پایش و گزارش گیری شود.

همتی به حجاج تمتع سال ۱۳۹۳ توصیه کرد که بمنظور برخورداری از ارتباط خوب و با کیفیت، از سیم کارتهای اپراتور های داخلی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز