خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان خطاب به نعمت‌زاده:

چرا ارزش کاری بازنشستگان باید با منت به آنان پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۱۲

از آقای نعمت‌زاده می‌خواهیم که توضیح دهد که پول این کارکنانی که کنار کوره با سخت‌کوشی تلاش می‌کنند، چه شده است.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: چرا ارزش کاری که متعلق به این بازنشستگان است، باید با منت به آنان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن کامران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال خود مبنی بر علت وضعیت ناگوار بازنشستگان صنعت فولاد و عدم پرداخت مستمری آنها و یا دیرکردهای غیرقابل توجیه از وزیر صنعت معدن و تجارت خاطرنشان کرد: درست قبل از ماه رمضان یعنی دو هفته پیش از ۱۳ استان مقابل درب مجلس تجمع کردند که در آن زمان ریاست مجلس با آقای ابوترابی‌فرد بود و وی به آقای عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی ماموریت داد و دیگر دوستان نماینده هم آمدند و اعلام کردند که پول ما در صندوق بازنشستگی چه شده است؟

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: طبق قانون ۱۰ درصد پول افراد کم شده و ۲۰ درصد هم به دستگاه‌های اجرایی داده شده است، لذا از جناب نعمت‌زاده درخواست داریم، توضیح دهد که این پول‌ها کجا رفته است؟

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعلام شد که این پول طبق یک تفاهم‌نامه در بانک سامان گذاشته می‌شود که این تفاهم‌نامه نیز اینجا موجود است.

کامران گفت: از آقای نعمت‌زاده می‌خواهیم که توضیح دهد که پول این کارکنانی که کنار کوره با سخت‌کوشی تلاش می‌کنند، چه شده است.

کامران از نعمت‌زاده خواست که توضیح دهد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه ربطی به صندوق بازنشستگی داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: اگر می‌خواستید وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد را درست کنید که از ماه هفتم سال گذشته تاکنون حقوق آنها همچنان عقب نمی‌افتاد. حرف ما این است که چرا این ارزش کاری که متعلق به این بازنشستگان است، باید با منت به آنان پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز