خبرگزاری کار ایران

آشتیانی:

پروژه کشف حجاب با هوشیاری نیروی انتظامی و گروه‌های امر به معروف خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۰۸

زنده نگهداشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امری حیاتی است که عاملان این امر باید با رفتارشان آن را حفظ کنند.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی، تبلیغاتی را راه انداخته بودند که در روز اول تیر بی حجابی را کلید بزنند و این مسأله مراجع تقلید، حوزه‏های علمیه و دوست داران انقلاب را ناراحت کرده بود؛ اما به همت نیروی انتظامی و گروه‏های مختلف آمر به معروف و ناهی از منکر، این پروژه به شکست انجامید.

به گزارش ایلنا به نقل از رسا، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در همایش اعضای جامعه اسلامی ناصحین که در سالن همایش ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امر به معروف ونهی از منکر یک پشتیبان اجتماعی برای محافظت از اجتماع است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که اجتماع باید زمینه امر به معرف و نهی از منکر را داشته باشد، تصریح کرد: در روایات بسیاری نقل شده که باید در بین امت اسلامی گروه‏هایی باشند تا دعوت به خیر کنند که مصداق آن امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌‏الاسلام والمسلمین آشتیانی با تأکید بر این‏که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود همانطور که موریانه بنای ساختمان را می‏خورد جامعه اسلامی نیز به خطر می‏افتد، ابراز داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر برای محافظت از اخلاق یک امت و جامعه گام برمی‏‌دارند تا جامعه در سلامت بماند و موریانه معصیت نفود نکند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‏که امر به معروف و نهی از منکر یک واجب کفایی است، اظهار داشت: متاسفانه امروزه در جامعه مشاهده می‏کنیم که نسبت به این فریضه الهی بی توجهی می‏‌شود که این امر خیلی مضر و خطرناک است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی، تبلیغاتی را راه انداخته بودند که در روز اول تیر بی حجابی را کلید بزنند و این مسأله مراجع تقلید، حوزه‏های علمیه و دوست داران انقلاب را ناراحت کرده بود؛ اما به همت نیروی انتظامی و گروه‏های مختلف آمر به معروف و ناهی از منکر، این پروژه به شکست انجامید.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که کسی که امر به معروف و نهی از منکر می‏کند باید رفتارش با کلامش یکی باشد، ابراز داشت: زنده نگهداشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امری حیاتی است که عاملان این امر باید با رفتارشان آن را حفظ کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان به تحولات میدانی در عراق اشاره کرد و افزود: داعش خبیثترین و خونریزترین و کثیف ترین گروهی است که کشورهای اسلامی را به خود مشغول کرده و به خاطر کشتار و خونریزی‏‌هایی که انجام داده قبح گناه را شکسته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز