خبرگزاری کار ایران

نماینده كاشان:

بیكاری یك فرد، مشكلی خانوادگی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۳

حل مشکلات بیکاری نیازمند همکاری و همدلی سه قوه است/ هر جوانی هم که بیکار باشد پدر و مادر و خانواده‌اش به شدت تحت تاثیر بیکاری او قرار می‌گیرند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری از مشکلات عمده در حوزه انتخابیه من است که به طور قطع باید دولت، مجلس و قوه قضایه درکنار هم قرار بگیرند و قوانینی را طراحی و به تصویب برسانند که بتواند مشکل بیکاری را حل کند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، حل مشکلات بیکاری را نیازمند همکاری و همدلی سه قوه دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر خیل عظیمی از جوانان کشورمان بیکارند و هر جوانی هم که بیکار باشد پدر و مادر و خانواده‌اش به شدت تحت تاثیر بیکاری او قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پدران و مادرانی که با مشکلات فراوان فرزندشان را بزرگ می‌کنند و آن‌ها را به دانشگاه می‌فرستند به امید آنکه پس از فارغ التحصیل شدن در جایی مشغول کار شوند و تشکیل خانواده دهند، ناگهان می‌بینند فرزندش پس از گرفتن مدرک بیکار است و در خیابان‌ها می‌چرخد که این خود منجر به رخ دادن اتفاق‌های بد برای آن خانواده م‌ شود.

منصوری با تاکید بر اینکه اگر زمینه‌های اشتغال برای جوانان فراهم نشود، آن‌ها دچار فساد اخلاقی و مشکلات فرهنگی می‌شوند گفت: اگر جوانی هم دنبال فساد اخلاقی نرود و در گوشه‌ای از منزل بنشیند قطعا دچار افسردگی خواهد شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بیکاری جوانان در کشورمان وضعیت خوبی نیست، گفت: باید سران سه قوه تدبیر اساسی برای حل این موضوع بکار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز