خبرگزاری کار ایران

باتصویب مجلس:

کلیه درآمدهای خدمات ثبتی سازمان اسناد به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۳۸

به منظور اجرای تکالیف مقرر در قانون کاداستر کلیه درآمدهای خدمات ثبتی سازمان به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز و همه ساله پنجاه درصد(۵۰٪) آن ذیل ردیف مستقل در بودجه سنواتی کشور پیش‌بینی می‌شود و به سازمان تخصیص می‌یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با واریز کلیه درآمدهای خدمات ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک به حساب خزانه‌داری کل کشور موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کاداستر با ماده ۱۷ آن موافقت کردند.

گفتنی است نمایندگان با ۱۶۲ رای موافق، ۱۱ مخالف و ۱۳ ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر در صحن با ماده ۱۷ طرح کاداستر موافقت کردند.

در این ماده آمده است به منظور اجرای تکالیف مقرر در این قانون، شامل ایجاد واحدهای ثبتی و تجهیز آنها به فناوری نظام جامع، ایجاد زیرساخت‌های لازم، صدور اسناد حدنگار، ماشینی کردن(مکانیزاسیون) خدمات ثبتی، توسعه نظام جامع، داده آمایی و بایگانی(آرشیو) الکترونیک سوابق ثبتی و تکمیل بانک اطلاعاتی مرتبط، تکمیل مرکز ملی داده‌های ثبتی، پاسخ آنی و الکترونیک به استعلامات ثبتی و ثبت آنی معاملات و ساخت، توسعه، تجهیز و تعمیر واحدهای اداری و آموزش، تامین و ترغیب نیروی انسانی مورد نیاز، کلیه درآمدهای خدمات ثبتی سازمان به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز و همه ساله پنجاه درصد(۵۰٪) آن ذیل ردیف مستقل در بودجه سنواتی کشور پیش‌بینی می‌شود و به سازمان تخصیص می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز