خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس در گفت‌وگو با ایلنا؛

نرخ جدید بلیط هواپیما تا دو هفته آینده در تمام ایرلاین‌ها اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۳۲

بازار نرخ بلیت را بر اساس عرضه و تقاضاتعیین می‌کند همچنین نسبت به روزهای هفته و ساعت‌ها روز تغییر می‌کند و هیچ شرکتی جرات نمی‌کند نرخ بلیت خود را افزایش دهد و مشتریان خود را از دست بدهد.

رییس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس گفت: شرکت های هواپیمایی در حال تعامل و ارائه طرح‌های خود به سازمان هواپیمایی هستند و تا دو هفته آینده طرح متنوع‌سازی بلیت هواپیما در تمامی ایرلاین‌ها اجرا خواهد شد.

عبدالرضا موسوی رییس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که شرکت‌های هواپیمایی در حال تعامل با سازمان هواپیمایی برای اجرای متنوع‌سازی هستند اظهار داشت: قرار است هر شرکت طرحی را برای اجرای طرح متنوع سازی بلیت هواپیما آماده کرده و به سازمان هواپیمایی ارائه دهد.
وی افزود: تا کنون در ۳ ایرلاین طرح متنوع سازی بلیت هواپیما به اجرا درآمده است که تا دو هفته آینده طرح مابقی شرکت‌های هواپیمایی آماده می‌شود و متنوع سازی بلیت هواپیما در آن‌‌ها اجرا خواهد شد.
وی در پاسخ به این سئوال که چگونه طرح اجرا شده است گفت: بازار نرخ بلیت را بر اساس عرضه و تقاضاتعیین می‌کند همچنین نسبت به روزهای هفته و ساعت‌ها روز تغییر می‌کند.
موسوی با اشاره به اینکه با اجرای طرح متنوع سازی بلیت هواپیما افزایش قیمتی صورت نگرفته است تصریح کرد: هیچ شرکتی جرات نمی‌کند نرخ بلیت خود را افزایش دهد و مشتریان خود را از دست بدهد همچنین نمی‌تواند حتی یک ریال بالاتر از نرخی که در سیستم ثبت شده است بلیت را بفروشد.
وی افزود: این قانون هم در پروازهای چارتری و هم سیستمی قابلیت اجرا دارد و و در بعضی روزها نیز با ۷۰ درصد تخفیف بلیت فروخته می‌شود.
وی با بان این مطلب که در اول نگرانی‌هایی برای اجرا وجود داشت تصریح کرد: بسیاری گمان می‌کردند اجرای متنوع سازی با تنش همراه شود که این اتفاق نیفتد و مردم هم تا کنون از این طرح راضی بودند و استقبال کرده‌اند.

وی در خصوص افزایش قیمت نیز اظهار داشت: اگر بخواهیم میانگین قیمت ها را در طی یکسال مورد بررسی قرار دهیم باید اعلام کنیم که اتنها قیمت ها ۵ درصد با افزایش مواجه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز