خبرگزاری کار ایران

مادر صبا آذرپیک در گفت‌وگو با ایلنا:

نگران وضعیت دخترم هستم

کد خبر : ۱۷۸۰۲۸

از آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رییس دستگاه عدلیه و از رییس‌جمهور به عنوان کسی که در پی تحقق حقوق شهروندی است، می‌خواهم موجبات ملاقات یا تماس تلفنی فرزندم را فراهم کنند تا با اطلاع از سلامت وی نگرانی‌مان تا حدودی رفع شود.

مادر صبا آذرپیک به دلیل عدم اطلاع از وضعیت فرزند خود ابراز نگرانی کرد.

اکرم محمدی در تماس با خبرنگار ایلنا با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت صبا آذرپیک روزنامه‌نگار بازداشت شده گفت: به شدت نگران وضعیت روحی و جسمی دخترم هستم. من از زمانی که دخترم بازداشت شده است تاکنون بارها به دادسرا مراجعه کرده‌ام اما هنوز نتوانسته‌ام با دخترم ملاقات کنم.

وی افزود: دخترم به دلیل بیماری و کهولت سن مادربزرگش با او زندگی می‌کرد به همین دلیل مادربزرگش به او وابسته شده وبعد از بازداشت دخترم، حال وی نیز مساعد نبوده و هر روز سراغ نوه‌اش را می‌گیرد. در چند روز اخیر نیز به دلیل اینکه اطلاع ندارد، صبا در بازداشت است می‌گوید تا زمانی که صبا به خانه نیاید لب به غذا نخواهم زد.

مادر صبا آذرپیک ادامه داد: من مادر هستم و بی خبری از وضعیت دخترم برایم قابل تحمل نیست به همین دلیل به هرجا که در توانم بوده رفته و برای اطلاع از سلامت دخترم تلاش کرده‌ام حتی بنا بر برخی توصیه‌ها با وکیلی صحبت کردم تا وکالت وی را قبول کرده و از وضعیت وی مرا مطلع کند اما به وکیل وی اجازه داده نشده تا با دخترم ملاقات کند.

محمدی با بیان اینکه دخترم به صرف عمل به وظیفه خبرنگاری خود دچار مشکل شده است، گفت: فکر نمی‌کنم دخترم کاری کرده باشد که از صحبت با مادرش هم او را محروم کنند و مرا از وضعیت سلامتی‌اش بی خبر بگذارند. من از آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رییس دستگاه عدلیه و از رییس‌جمهور به عنوان کسی که در پی تحقق حقوق شهروندی است، می‌خواهم موجبات ملاقات یا تماس تلفنی فرزندم را فراهم کنند تا با اطلاع از سلامت وی نگرانی‌مان تا حدودی رفع شود.

مادر صبا آذرپیک با رد شایعه زرتشتی بودن دختر خود گفت: ‌ این مسئله دروغ کذب است که به خاندان ما نسبت داده شده است و قطعا نسبت به سایت‌هایی که مبادرت به انتشار چنین مطلب خلاف واقعی کرده‌اند، اقدام قضایی انجام خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز