خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی با ایلنا مطرح کرد؛

تکذیب خبر محکومیت ۶ ساله نورانی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۸۹

انتشار این مطلب در شبکه‌های اجتماعی باعثنگرانی خانوده نورانی‌نژاد شده است. من پس از دیدار امروز با قاضی پرونده به خانواده موکلم اعلام کردم که جای نگرانی وجود ندارد چراکه طرح محکومیت ۶ ساله نورانی نژاد هیچ مبنایی ندارد.

وکیل نورانی نژاد ضمن تکذیب خبر محکومیت ۶ ساله نورانی نژاد گفت: هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است و طرح این شایعات هیچ مبنایی ندارد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حسین نورانی نژاد اعلام کرد: با توجه به شایعاتی که در برخی از شبکه های اجتماعی در مورد محکومیت ۶ ساله موکلم مطرح شده بود صبح امروز به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مراجعه کردم.

وی افزود: طی این مراجه با قاضی پرونده قاضی صلواتی دیدار کرده و وی به بنده اعلام کرد حکم حسین نورانی نژاد هنوز آماده ابلاغ نیست.

علیزاده با بیان اینکه انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی باعثنگرانی خانوده نورانی نژاد شده است، گفت: من پس از دیدار امروز با قاضی پرونده به خانواده موکلم اعلام کردم که جای نگرانی وجود ندارد چراکه طرح محکومیت ۶ ساله نورانی نژاد هیچ مبنایی ندارد.

گفتنی است حسین نورانی نژاد ۱ اردیبهشت ۹۳ در حالیکه تنها دو ماه از خارج از کشور برای دیدن فرزندش به ایران آمده بود در منزل شخصی خود بازداشت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز