خبرگزاری کار ایران

جعفرپور در تذکر شفاهی:

منابع مالی برای اجرای طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده دیده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۴۶

در شعار سال جاری بر فرهنگ نیز مانند اقتصاد تأکید شده است و این بیانگر اولویت توجه به فرهنگ در کشور است اما متأسفانه اکنون شاهد هستیم که مدیریت فرهنگ و ارشاد در استان فارس ماه ها بلاتکلیف مانده و علی رغم تمام تلاش ها و درخواست فرهنگیان و هنرمندان همچنان تصمیم قاطعی برای مدیریت فرهنگ و ارشاد استان فارس گرفته نشده است.

نماینده مردم لرستان اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم و اعلام شده در نظام کشور بحثمبارزه با روند کاهشی جمعیت و تلاش برای افزایش آن است و براساس این سیاست نمایندگان در کمیسیون ها با هماهنگی هم، طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تنظیم می کند و اکنون در نوبت دستور مجلس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید جعفرپور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ی شفاهی خطاب به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: یکی از سیاست های مهم و اعلام شده در نظام کشور بحثمبارزه با روند کاهشی جمعیت و تلاش برای افزایش آن است براساس این سیاست نمایندگان در کمیسیون ها با هماهنگی هم، طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را تنظیم می کند و اکنون در نوبت دستور مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم لرستان ادامه داد: اما یکی از نکات دیده نشده منابع مالی برای اجرای این طرح است و با توجه به اینکه این موضوع جزء سیاست های رسمی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است لازم بوده که برای این طرح منابع کافی مشخص شود و دولت نیز باید همکاری لازم را برای اجرای این طرح در بعد مالی داشته باشد.

نماینده مردم لارستان در تذکری دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در شعار سال جاری بر فرهنگ نیز مانند اقتصاد تأکید شده است و این بیانگر اولویت توجه به فرهنگ در کشور است اما متأسفانه اکنون شاهد هستیم که مدیریت فرهنگ و ارشاد در استان فارس ماه ها بلاتکلیف مانده و علی رغم تمام تلاش ها و درخواست فرهنگیان و هنرمندان همچنان تصمیم قاطعی برای مدیریت فرهنگ و ارشاد استان فارس گرفته نشده است.

وی گفت: من از طرف فرهنگیان و هنرمندان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر می دهم که این موضوع را سریع تر پیگیری و این استان بزرگ را از بلاتکلیفی خارج کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز