خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

آیت‌الله مهدوی کنی به فکر وحدت جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۲۶

آیت‌الله علم الهدی، الهام امین‌زاده، حجت‌الاسلام رییسی، امیر پوردستان، مصطفی پورمحمدی و علاءالدین بروجردی از دیگر چهره‌هایی بودند که امروز با حضور در بیمارستان بهمن، از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کردند.

استاندار تهران مردم‌داری را از خصایص آشکار آیت‌الله مهدوی کنی دانست و گفت: آیت‌الله مهدوی کنی به فکر وحدت جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید حسین هاشمی پس از عیادت از رئیس مجلس خبرگان در خصوص وضعیت آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت ایشان به شکل پایدار است.

وی با اشاره به خصایص آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: همانطور که پیامبر(ص) لبخند بر لبانشان بود، ایشان نیز چهره‌ای شادابی بودند.

استاندار تهران ادامه داد: یکی از خصایص آشکار آیت الله مهدوی کنی اخلاق ایشان بود که موجب جذب و ارادت من در سال‌های گذشته شد.

استاندار تهران ویژگی دیگر آیت الله مهدوی کنی را مردم‌داری دانست و خاطرنشان کرد: ایشان با همه اقشار در ارتباط بوده و به فکر وحدت جامعه هستند.

گفتنی است آیت‌الله علم الهدی، آیت‌الله مقتدایی الهام امین‌زاده، حجت‌الاسلام رییسی، امیر پوردستان، مصطفی پورمحمدی، علی دارابی معاون سیما رییس سازمان صداوسیما و علاءالدین بروجردی از دیگر چهره‌هایی بودند که امروز با حضور در بیمارستان بهمن، از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز