خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

بزرگ‌ترین تهدید امروز دستبرد به مفاهیم اصلی انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۵۳

ما دو راه بیشتر نداریم؛ تسلیم ذلیلانه در برابر آمریکا، یا ایستادگی در برابر قلدران عالم و شکستن شاخ آن‌ها؛ که اگر در مسیری که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم به اهداف والای امام(ره) و انقلاب خواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی که امروز انقلاب اسلامی در معرض آن قرار دارد، جابه‌جایی واژه‌ها، تغییر در مبانی، دستبرد به مفاهیم و ربایش اصول انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع معاونان نمایندگی ولی‌فقیه و معاونان هماهنگ‌کننده نمایند‌گی‌های ولی‌فقیه در سپاه‌های سراسر کشور، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی که امروز انقلاب اسلامی در معرض آن قرار دارد، جابه‌جایی واژه‌ها، تغییر در مبانی، دستبرد به مفاهیم و ربایش اصول انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در چنین شرایطی، وظیفه صاحب‌نظران و نظریه‌پرداز‌ها است که ادبیات واقعی انقلاب اسلامی را از مفاهیم بدلی جدا و به افکار عمومی ارائه کنند.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل‌(ره) و با اشاره به ربع قرن رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) گفت: حجم حملاتی که در طول بیست‌وپنج سال گذشته به رهبری و جایگاه ولایت فقیه شده، قابل‌ مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست و همه این‌ها نشان‌دهنده جایگاه و تأثیرگذاری بالای ولی‌فقیه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع امروز کشور، منطقه و جهان تأکید کرد: ما دو راه بیشتر نداریم؛ تسلیم ذلیلانه در برابر آمریکا، یا ایستادگی در برابر قلدران عالم و شکستن شاخ آن‌ها؛ که اگر در مسیری که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم به اهداف والای امام(ره) و انقلاب خواهیم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز