خبرگزاری کار ایران

انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

فعالیت‌ گروه‌های خودسر تجاوز به حقوق ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۶۷

فعالیت‌های خودسرانه و غیرقانونی خیانت به کشور، نظام و برخلاف شرع، اخلاق و مصالح ملی است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم تاکید کرد: در زمان اصلاحات، خودسرها آنقدر فعالیت‌شان را گسترش دادند و بحران‌سازی کردند که آقای خاتمی از بحران‌سازی آنها گله کرد. فعالیت آنها در این دوره هم، یادآور فعالیت آنها در همان زمان است با این تفاوت که فعالیت‌شان روشن‌تر و آشکارتر از گذشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش اقدامات افراطیون و فعالیت‌های گروه خودسر گفت: متاسفانه فعالیت خودسرها، بیماری امروز جامعه ما نیست اگرچه خبری از فعالیت آنها در هشت ساله گذشته نبود و تخلفات غیرقانونی، غیرکارشناسی و غیرعلمی آقای احمدی‌نژاد در اداره کشور را مورد چشم‌پوشی و اغماض قرار می‌دادند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ گروه‌های خودسر و افراط‌گرایانه را نمی‌توان اسمی جز هرج و مرج و تجاوز به حقوق ملت گذاشت، اظهار داشت: این فعالیت‌های خودسرانه و غیرقانونی خیانت به کشور، نظام و برخلاف شرع، اخلاق و مصالح ملی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فعالیت خودسرها در زمان دولت اصلاحات بیان کرد: در آن زمان، آنقدر فعالیت‌شان را گسترش دادند و بحران‌سازی کردند که آقای خاتمی از بحران‌سازی آنها گله کرد. فعالیت آنها در این دوره هم، یادآور فعالیت آنها در همان زمان است با این تفاوت که فعالیت‌شان روشن‌تر و آشکارتر از گذشته شده است.

انصاری‌راد ادامه داد: فعالیت این گروه‌ها، برخلاف قانون است و بر همه مسئولان واجب است تا جلوی فعالیت این افراد را بگیرند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم درباره چرایی فعالیت مجدد این گروه‌ها ابراز داشت: در انتخابات ۲۴ خرداد، دولتی پیروز انتخابات شد و بر سرکار آمد که نمی‌خواست سیاست‌ هشت ساله گذشته را تداوم بخشد. رای مردم در تجدیدنظر در تفکر مدیریتی کشور بود که در هشت سال گذشته در راس اجرایی کشور حاکم شده بود.

وی افزود: این تفکر، تفکری بود که کار غیرکارشناسی را سرلوحه خود قرار داده بود و با انجام اقدامات غیرقانونی بر مشکلات کشور می‌افزود به طور مثال شاهد بودیم در همان سال‌های ابتدایی دولت قبل، دیوان محاسبات مجلس اصولگرا از تخلف ۷۰ درصدی در اجرای لایحه بودجه خبر داده بود و کسی نقد و اعتراض و دلواپسی هم نداشت اما امروز که دولتی آمده است که می‌خواهد اخلال‌ها را سامان ببخشد، اصولگرایان بی‌تابی می‌کنند و کارهایی خلاف قانون و اخلاق انجام می‌دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که دولت باید در برابر این گروه‌های خودسر چه باید بکند، خاطرنشان کرد: دولت باید با شفافیت و قاطعیت عملکرد دولت گذشته را بیان کند تا مردم به روشنی در جریان امور باشند و بتوانند به مسئولان اعتماد داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز