خبرگزاری کار ایران

رسولی در گفت‌وگو با ایلنا:

لغو سفر عارف به شیراز به خاطر اعتراضات دانشجویی کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۴۹

در مورد شعبه شیراز بنیاد امور ایرانیان گزارشی از مقدمات تاسیس شعبه در جلسه اخیر هیات مدیره بنیاد ایرانیان در روز یکشنبه مطرح و تشخیص این بود که هنوز مقدمات کامل برای راه‌اندازی فراهم نشده است.

عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان برخی اخبار مبنی بر لغو سفر عارف به شیراز به خاطر اعتراضات تشکل‌های دانشجویی را تکذیب کرد و گفت: شرکت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی کردند.

حسن رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا و در واکنش به مصاحبه دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز با یکی از خبرگزارهای مبنی براینکه به خاطر اعتراضات تشکل‌های دانشجویی سفر محمدرضا عارف رییس بنیاد امور ایرانیان به همراه جعفر توفیقی لغو شده است، این مسئله را کذب دانست و گفت: سفرهای استانی عارف در شرایط فعلی با هدف افتتاح و راه اندازی شعب بنیاد امور ایرانیان صورت می‌گیرد.

عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان با اشاره به افتتاح شعب این بنیاد در استان‌های خراسان رضوی و اصفهان، اظهار کرد: در مورد استان فارس گزارشی از مقدمات تاسیس شعبه در جلسه اخیر هیات مدیره بنیاد ایرانیان در روز یکشنبه مطرح و تشخیص این بود که مقدمات کامل برای راه‌اندازی فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه این سفر لغو نشده و تنها تا زمان فراهم شدن مقدمات به تعویق افتاده است، ادامه داد: شرکت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی کردند.

رسولی تصریح کرد: هر دلیلی جزء مسائلی که مطرح کردم کذب و بی‌پایه و اساس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز