خبرگزاری کار ایران

نکو در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عدم مرزبندی با افراطیون به اصولگرایان ضربه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۱۸

زمانی که عقلای فراکسیون اصولگرایان مرزبندی خود را با افراطیون اعلام نمی‌کنند انگیزه ما نیز برای تشکیل فراکسیون اعتدال جدی‌تر می‌شود / تعداد انگشت شماری در داخل مجلس به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زنند و منجر به وارد شدن زیان به اصولگرایان می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مسیر اصولگراهای معتدل در قبال دولت را صحیح دانست و گفت: عدم مرزبندی و مقابله با افراطیون ضربه بزرگی را به اصولگرایان می‌زند و ذهنیت خاکستری نسبت به این جریان درست می‌کند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا بر لزوم مرزبندی بین اصولگریان و تندرو‌ها تاکید کرد و ابراز کرد: مسیر بیشتر عقلای اصولگرا مسیر درستی است اما تعداد انگشت شماری در داخل مجلس به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زنند و منجر به وارد شدن زیان به اصولگرایان می‌شوند.

وی افزود: نمی‌شود به کل اصولگرایان اشکال گرفت بلکه تعداد انگشت شماری هستند که به اختلافاتی دامن می‌زنند و مردم را نسبت به اصولگرایان کدر ذهن یا‌‌ همان خاکستری می‌کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه سوال از ظریف در صحن علنی مجلس اظهار کرد: کاسه صبر اعتدالیون در مجلس از مواضع و حرکات گنگی که تندرو‌ها انجام می‌دهند لبریز شده است و زمانی که می‌بینیم از سوی عقلای فراکسیون اصولگرایان که باید مسئول باشند و پاسخ دهند واکنشی صورت نمی‌گیرد و مرزبندی خود را با آن‌ها اعلام نمی‌کنند انگیزه ما نیز برای تشکیل فراکسیون اعتدال جدی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند مسیر اصولگرایان معتدل درست است اما عدم مرزبندی و مقابله با افراطیون ضربه بزرگی را به اصولگرایان می‌زند. همین ذهنیت خاکستری که به وجود آمده است به خاطر این است که واکنشی نسبت به حرکت تندگرایانه صورت نگرفته است.

نکو در پاسخ به این سوال که موضع فراکسیون‌های رهروان و اصوگرایان نسبت به تندرو‌ها چیست ابراز کرد: شورای مرکزی فراکسیون‌ها از عملکرد این تعداد از تندرو‌ها شاکی هستند زیرا زمانی که اقدامات این گروه را بررسی می‌کینم می‌بینیم که هیچ سودی با کار‌هایشان به نظام نمی‌رسانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: دولت یک فرد بیگانه از نظام نیست زمانی که دولت را زیر سوال می‌برند به نظام ضربه می‌زنند چرا که دولت جزو بدنه نظام است و منافع نظام را دنبال می‌کند. امروز تخریب دولت و یا تخریب مجلس بهانه‌ای به دست دشمنان می‌دهد برای کوبیدن نظام هر چند این گروه ره به جایی نمی‌برند اما به هر حال آسیب زننده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز