خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد:

هیئت حل اخلاف شهرستان لامرد در سال جاری راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۹۶

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان بطور جدی مشکلات کارگران شهرستان لامرد که روز به روز در حال افزایش است را پیگیری و حل خواهد کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد در جشنی که به مناسبت روز کارگر در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد گفت: هیات حل اختلاف را در جهت رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان در سال جاری راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد اخلاقی با تبریک روز کار و کارگر افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان بطور جدی مشکلات کارگران شهرستان لامرد که روز به روز در حال افزایش است را پیگیری و حل خواهد کرد.

وی با تاکید برلزوم تکمیل مجموعه ورزشی کارگران بیان داشت: تکمیل مجموعه ورزشی رفاهی کارگران این شهرستان نیازمند ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار است.

اخلاقی ادامه داد: امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم در سال ۹۳ شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ ورزشی رفاهی در لامرد باشیم.

وی در ادامه بر حل مشکلات کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و گفت: انشاالله با راه اندازی هیئت حل اختلاف در سال جاری شاهد تسریع در حل مشکلات کارگری و کارفرمایی در این شهرستان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز