خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

شوراها بخش مهمی از ارکان تصمیم گیری کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۱۲

شوراهای اسلامی شهر و روستا با بهره‌مندی از ظرفیتهای مدیریتی و منابع انسانی به لحاظ پایگاه مردمی، سهم بسزایی در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و سایر امور رفاهی مردم بنا به مقتضیات محلی به عهده دارند.

وزیر کشور به مناسبت شانزدهمین سالروز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پیامی این شورا‌ها را بخش مهمی از ارکان تصمیم گیری کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا‏، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این پیام خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور آورده است: نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ مصادف با شانزدهمین سالروز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشد. مردم شریف و عزیز ایران بار دیگر با حضور موثر خویش در میدان تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها خالق حماسه دیگری در عرصه مدیریت محلی کشور شدند.

وزیر کشور در پیام خود یادآور شده است: بدون تردید این نهاد مردمی و سرمایه اجتماعی عظیم که برخاسته از افکار و اندیشه‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و براساس اصول ششم و هفتم و همچنین اصول یکصد تا یکصد و ششم قانون اساسی می‌باشد تاکنون به عنوان بخش مهمی از ارکان تصمیم گیری و نظارت توانسته است گامهای مؤثر و اساسی را در عرصه مدیریت شهری و روستایی بردارد.

در ادامه این پیام آمده است: شوراهای اسلامی شهر و روستا با بهره‌مندی از ظرفیتهای مدیریتی و منابع انسانی به لحاظ پایگاه مردمی، سهم بسزایی در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و سایر امور رفاهی مردم بنا به مقتضیات محلی به عهده دارند که می‌توانند علاوه بر پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردمی، بستر و زمینه را برای مشارکت عمومی در مسیر نیل به رشد و توسعه همه جانبه کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده فراهم نمایند.

وزیرکشور در این پیام آورده است: اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده، توفیق روز افزون و بیش از پیش همه برادران و خواهران عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن شعارهای دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز