خبرگزاری کار ایران

سراج در پاسخ به ایلنا:

پرونده رؤسای سابق بانکهای ملی؛ مسکن و صادرات همزمان رسیدگی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۲۹

وی در پاسخ به این پرسش که در سال گذشته اعلام کرده بودید پرونده خاوری پیش از آغاز سال جدید رسیدگی خواهد شد، اما به چه دلیل تاکنون رسیدگی به آن شروع نشد، گفت: قرار بود رسیدگی به این پرونده پیش از عید آغاز شود، اما به دلیل مسئله‌ای که رخ داده است رسیدگی آن به تاخیر افتاده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی همزمان پرونده‌های رؤسای سابق بانکهای ملی؛ صادرات و مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق دادگستری استان تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه پرونده رئیس سابق بانک صادرات در رابطه با فساد سه هزار میلیارد تومانی چه زمانی رسیدگی ‌خواهد شد، گفت: به اتهامات روسای سابق ملی، صادرات و مسکن همزمان با هم رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که پرونده خاوری چه زمانی رسیدگی خواهد شد، ‌ گفت: زمانی که قرار به رسیدگی پرونده باشد اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد وهمه رسانه‌های برای شرکت در این جلسه دعوت خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که در سال گذشته اعلام کرده بودید پرونده خاوری پیش از آغاز سال جدید رسیدگی خواهد شد، اما به چه دلیل تاکنون رسیدگی به آن شروع نشده است، گفت: قرار بود رسیدگی به این پرونده پیش از عید آغاز شود، اما به دلیل مسئله‌ای که رخ داده است رسیدگی آن به تاخیر افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز