خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران خواستار شد؛

دولت برای ابلاغ طرح اجتماعی دست بجنباند / اعضای کمیسیون از طرح مسکن اجتماعی استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۵۰

پیش‌نویس طرح مسکن اجتماعی ابتدا باید به تصویب هیات وزیران برسد و پس از ابلاغ توسط دولت، کمیسیون عمران اجازه ارائه نظرات خود را به صورت رسمی خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران از دولت خواستار شد هرچه سریعتر طرح مسکن اجتماعی را ابلاغ کند.

مجید جلیل سرقلعه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص طرح مسکن اجتماعی اظهار داشت: پیش‌نویس این طرح توسط وزیر راه و شهرسازی به هیات وزیران ارائه شده است و رو نوشت آن نیز برای بررسی به کمیسیون عمران تقدیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در تمام دولت‌ها برنامه‌ای برای تولید و ساخت مسکن ارزان قیمت برای قشر کم درآمد جامعه وجود داشته است دولت یازدهم نیز این طرح را در همین راستا و جایگزین مسکن مهر ارائه داده است.

سرقلعه با اشاره به اینکه کمیسیون عمران در حال مطالعه بر روی طرح مسکن اجتماعی است افزود: لازم به ذکر است این پیش‌نویس ابتدا باید به تصویب هیات وزیران برسد و پس از ابلاغ توسط دولت، کمیسیون عمران اجازه ارائه نظرات خود را به صورت رسمی خواهد داشت.

این عضو کمیسیون عمران در خصوص اینکه نظرات در مورد طرح مسکن اجتماعی چگونه است گفت: با توجه به اینکه در ابتدا فکر می‌کریدم آقای آخوندی در این راستا برنامه‌ای ندارد اما در حال حاضر به عنوان یک متخصص آستین‌ها را بالا زده است و طرح وی مورد استقبال اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای هرچه سریع‌تر این طرح الزام آور است افزود: از دولت می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی برسد و سپس آن را ابلاغ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز