خبرگزاری کار ایران

گلایه مریلا زارعی از انتشار تصاویر و اطلاعات نادرست از وی در رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۱۶

تصویری که به تازگی منتشر و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینماست؛ به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی‌دانم.

در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایت‌های منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در ۲۰ سال پیش و در زمان حضور در فیلم سلام سینماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر شده و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی سایت‌ها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده که صحیح نیست به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده؛ درست و قابل انتشار نیست.

زارعی با درخواست از خبرگزاری‌ها؛ سایت‌های خبری و روزنامه‌ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند.

مریلا زارعی متولد تهران، ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است. وی تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.

زارعی تاکنون ۲۰ بار در جشن‌ها و جشنواره‌های همچون جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران(خانه سینما)، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی همچنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار ۱۴۳ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز