خبرگزاری کار ایران

خادم حالا که یقه آنها را گرفته آدم بدی شده؛

رهبری‌فرد: رویانیان باید محاکمه شود / در این دولت باید حساب پس بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۳۵

آقای رویانیان، ‌ خودت چکاره بودی که به پرسپولیس آمدی؟ اگر یک ورزشکار حق ندارد در مورد ورزش و فوتبال این مملکت حرف بزند پس شما که غیر فوتبالی هستید چه حقی دارید؟ شما در فوتبال چکار می‌کردید؟

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است محمد رویانیان به دلیل ایجاد بدهی هنگفت در این باشگاه باید محاکمه شود چراکه در این مدت در پرسپولیس به فکر باشگاهداری نبود و امروز باید محاکمه شده و پاسخگو باشد.

گفت‌وگوی بهروز رهبری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد بدهی ۷۰ میلیاردی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

این را رویانیان باید جواب بدهد. آقای رویانیان؛ هواپیمای اختصاصی، آکادمی، ‌ شبکه تلویزیونی، دانشگاه و نوشابه پرسپولیس چی شد؟ رویانیان خیلی قشنگ صحبت می‌کرد و آدم لذت می‌برد و می‌گفت می‌خواهد پرسپولیس را متحول کند، اما برای من تجربه شده هر مدیر عاملی به پرسپولیس می‌آید، ‌ دنبال شهرت است. این پرسپولیس چه چیزی دارد که طرف ۳ تا پست خودش را ول می‌کند و به این باشگاه می‌آید تا چنین کارنامه درخشانی به جا بگذارد و برود.

یعنی این مدیران هیچ هنر دیگری ندارند؟

چرا، دارند، ‌ فقط می‌آیند یکسری فوتبالیست را پررو می‌کنند چون میلیاردی به آنها پول می‌دهند و بازیکن هم که میلیاردی پول دارد، جواب همه را می‌دهد و احترام بزرگتر و پیشکسوت را نگه نمی‌دارد.

حالا که بحث‌ بدهی‌های پرسپولیس رسانه‌ای شده‌، گیر داده‌اند به کشتی‌گیر بودن امیر رضا خادم…

من کشتی‌گیر نیستم، اما امیررضا خادم قهرمان المپیک و جهان بوده و حالا یقه این آدم‌ها را می‌گیرد و چون حرف حق را می‌زند آدم بدی شده؟! امیر خادم دنبال تحصیل رفته و پست گرفته، اما فوتبالی‌ها دنبال مدل ماشین بودند و هستند. من نه کشتی‌گیر بودم و نه دنبال پست و مقام هستم، اما امیر خادم یکی از بهترین مدیران ورزشی مملکت می‌شود و از این حرف‌هایی که می‌زند، لذت می‌برم. یکسری‌ها در فوتبال ما هستند که فکر می‌کنند با زور می‌شود تیمداری کرد.

رویانیان گفته ببینید یک کشتی‌گیر چه بر سر پرسپولیس آورده؟

آقای رویانیان، ‌خودت چکاره بودی که به پرسپولیس آمدی؟ اگر یک ورزشکار حق ندارد در مورد ورزش و فوتبال این مملکت حرف بزند پس شما که غیر فوتبالی هستید چه حقی دارید؟ شما که هیچ سررشته‌ای از ورزش و فوتبال نداشتید در فوتبال چکار می‌کردید؟

رویانیان اعلام کرده بدهی که خادم می‌گوید دروغ است. در این را بطه چه نظری دارید؟

اگر دروغ است، ‌ رویانیان بیاید و ثابت کند. امیر خادم مثل شیر به برنامه ۹۰ رفت و حرفش را زد و رویانیان هم اگر مدارک دارد، بیاورد و رو کند. اینکه بدون مدرک حرف بزنی که درست نیست و رویانیان بدون مدرک نمی‌تواند حرفی بزند. رویانیان با مدرک ثابت کند که بدهی زمان او ۵۰ میلیارد نیست و ۲۵ میلیارد است که این مسأله به نفع پرسپولیس خواهد بود و مردم هم دعایش می‌کنند. خدا پدر و مادر وزارت ورزش را بیامرزد که دارد پرسپولیس را صاحب‌دار می‌کند. خیلی‌ها آمدند به پرسپولیس و خوردند و رفتند، چون در این باشگاه بلبشو است. وزارت ورزش کسی را بیاورد که پرسپولیس را سر و سامان بدهند، نه اینکه بدهی روی بدهی اضافه شود.

رویانیان با ۵۰ میلیارد تومان بدهی که به جا گذاشته نباید بازخواست شود؟

صد در صد باید محاکمه شود. این پول، پول بیت‌المال است، یعنی پول من و شما و مردم است، پول کارگر ساختمان و مامور شهرداری است. رویانیان در پرسپولیس دنبال بیزینس بود و نیامد که باشگاهداری کند. او باید محاکمه شود. آن دانشگاه و هواپیمایی که رویانیان می‌گفت، الان کجاست؟ فکر می‌کنم در این دولت نمی‌شود از این کارها کرد و باید حساب پس بدهند. امیدوارم وزارت ورزش ۴ تا آدم حسابی را رو سر این باشگاه بگذارد تا پرسپولیس به ثبات مدیریتی برسد و سرو سامان بگیرد.

گفت‌وگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز