خبرگزاری کار ایران

خوشحالم شفاف‌سازی کردیم؛

کفاشیان: حق پخش بیشتر از ۱۶۰ میلیارد می‌ارزد / از فوتبالیست‌ها پردرآمدتر هم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۲۷

خیلی‌ها عنوان می‌کنند درآمد فوتبالی‌ها زیاد است، اما این درحالی است که مثلا برخی از پزشکان متخصص سالیانه ۲۰ میلیارد تومان درآمد دارند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ارزش حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر به مراتب بیشتر است و صدا و سیما باید حق واقعی فوتبال را بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که پس از امضای قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: خوشحالم بعد از امضای چنین قراردادی برای تبلیغات محیطی رقم آن را خیلی راحت و شفاف اعلام می‌کنیم و امیدوارم که این حرکت ادامه دار باشد و در سایر حوزه‌ها نیز شفاف سازی صورت بگیرد.

کفاشیان افزود: خیلی‌ها عنوان می‌کنند درآمد فوتبالی‌ها زیاد است، اما این درحالی است که مثلا برخی از پزشکان متخصص سالیانه ۲۰ میلیارد تومان درآمد دارند و یا میزان درآمد برخی از بازرگانان به حدی است که ما نمی‌توانیم صفرهایش را بشماریم! متاسفانه این جو درستی نیست که فکر کنیم همه فوتبالی ها درآمدهای بالایی دارند.

کفاشیان اضافه کرد: به طور مثال جواد نکونام در فصل قبل پیشنهادی از یک تیم قطری به ارزش ۵ میلیارد تومان داشت ولی ما به او گفتیم که به آنجا نرو و همین جا بمان و نصف این مبلغ را به شما می‌دهیم. او نرفت اما متاسفانه ما همین مبلغ را هم به او ندادیم! آمارهای سازمان لیگ نشان می دهد متوسط مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال در سال از دستمزد اعضای هیات مدیره یک بانک هم کمتر است!

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر عزم مجموعه فوتبال گفت: ما باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش برویم و در کنار آن شفاف سازی داشته باشیم. در حال حاضر وقتی دکمه کت را به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان فروخته‌ایم، خود کت که حق پخش تلویزیونی است را باید با ارقام بسیار بیشتری بفروشیم و این‌ها درآمدهای قانونی و حقه فوتبال است. باشگاه‌ها هم باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش بروند تا ما در بخش درآمدزایی موفق‌تر عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز