خبرگزاری کار ایران

مهدی شجاعی با ۱۰ فیلمنامه در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۱۸

سیدمهدی شجاعی امسال با ده عنوان فیلمنامه چاپ اول به نمایشگاه کتاب می‌آید.

نشر نیستانی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ده عنوان فیلمنامه نوشته سیدمهدی شجاعی رونمایی می‌کند. برخی از این فیلمنامه‌ها که از سال ۶۰ تاکنون نوشته شده است؛ سالها پیش به صورت انفرادی منتشر شده‌اند که این‌بار در شکل و شمایل جدید چاپ اول آنها به نمایشگاه می‌رسد.

به گزارش ایلنا؛ عناوین این فیلمنامه‌ها عبارت است از: قله دنیا ۱؛ قله دنیا ۲؛ بدوک؛ چشم خفاش؛ تیر چراغ برق؛ کلانتری غیرانتفاعی؛ مسافر کربلا؛ کمین؛ دیروز بارانی و مرد رویاها.

از این مجموعه؛ تیر چراغ برق و کلانتری غیرانتفاعی با مضمون طنز؛ مسافر کربلا آئینی و مرد رویاها زندگینامه شهید چمران است که در قالب یک سریال ۱۳ قسمتی منتشر می‌شود. بقیه کتاب‌های این مجموعه با مضمون دفاع مقدس نوشته شده‌اند. همچنین قدیمی‌ترین فیلمنامه این مجموعه؛ بدوک است که در سال ۶۰ با همکاری مجید مجیدی نوشته شده است و جدیدترین آنها مرد رویاهاست.

نشر نیستان در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران ۴۵۰ عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که از این تعداد ۵۰ عنوان آن چاپ اولی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم تا بیستم اردیبهشت ما در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز