خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران:

محکومیت جزایری نه به اتمام رسیده و نه مشمول عفو قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۹۱

آزادی شهرام جزایری تابع علاقه و یا عدم علاقه افراد و یا فرد خاصی نیست / تقریبا ۹۸ درصد بودجه سال گذشته سازمان زندان ها تخصیص داده شد.

رییس سازمان زندان‌ها آخرین وضعیت محکومیت شهرام جزایری، بابک زنجانی و میزان بودجه این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا بابک زنجانی همچنان در انفرادی نگهداری می‌شود، گفت: در این رابطه خبر جدیدی ندارم.

رییس سازمان زندان‌ها در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود سازمان تحت مدیریت وی به دلیل محکوم شدن چند نفر از مسئولانش در ماجرای فرار شهرام جزایری علاقه‌ای به آزادی این محکوم ندارد، اظهار کرد: آزادی شهرام جزایری تابع علاقه و یا عدم علاقه افراد و یا فرد خاصی نیست. یا بایستی محکومیت فرد به اتمام برسد یا اینکه اگر بخشی از محکومیت فرد باقی مانده، مشمول عفو رهبری قرار گیرد که در مورد این محکوم نه مدت محکومیت به اتمام رسیده و نه مشمول عفو رهبری قرار گرفته‌اند.

وی در مورد ادعای وکیل شهرام جزایری مبنی براینکه در پرینت قضایی جزایری تاریخ پایان حبس این محکوم مهرماه سال گذشته ثبت شده است، خاطر نشان کرد: این مسئله به علت این است که در یکی از حکم‌های جزایری بعد از ثبت پرینت از ناحیه مرجع قضایی تصمیم جدیدی گرفته شده است.

اسماعیلی همچنین در مورد بکارگیری دست بند‌ها و پابندهای الکترونیکی نیز گفت: یکی از آیین نامه‌های آن به تصویب رسیده و دیگری هم در شرف تصویب است.

رییس سازمان زندان و اقدامات تامینی در خصوص اینکه بودجه سال گذشته سازمان به چه میزان تخصیص یافته و بودجه امسال این سازمان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است یا خیر، اظهار کرد: تقریبا ۹۸ درصد بودجه سال گذشته سازمان زندان‌ها تخصیص داده شد. امسال نیز نسبت به سال گذشته در برخی زمینه‌ها کاهش و در برخی زمینه‌های دیگر رشد داشتیم که در مجموع می‌توان گفت که نسبت به بودجه سال گذشته رشد داشته اما در مجموع کمتر از انتظار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز