خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

مأموریت ما، ایجاد امنیت غذایی و توسعه این بخش در لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۰۲

مأموریت ما، ایجاد امنیت غذایی و توسعه این بخش است. در بخش کشاورزی استان لرستان عوامل تولید، بستر مناسب و نیروی انسانی فراهم بوده و ظرفیتی برای استان شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: مأموریت ما، ایجاد امنیت غذایی و توسعه این بخش است. در بخش کشاورزی استان لرستان عوامل تولید، بستر مناسب و نیروی انسانی فراهم بوده و ظرفیتی برای استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهرداد غضنفری امرایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دامپزشکی استان، بیان کرد: کشاورزی، از جمله بخش‎های غالب کشور بوده که مخاطبین آن تمام مردم هستند و حداقل دو قشر عشایر و روستا به صورت مستقیم با آن در ارتباط هستند.

وی اضافه کرد: مأموریت ما، ایجاد امنیت غذایی و توسعه این بخش است. در بخش کشاورزی استان عوامل تولید، بستر مناسب و نیروی انسانی فراهم بوده و ظرفیتی برای استان شده که نه تنها برای خود بلکه برای سایر استان‎‌ها نیز به یک پشتوانه تبدیل شود.

غضنفری ادامه داد: متأسفانه در این بخش سرمایه‎گذاری‎هایی که در استان شده از یک پشتوانه کار‌شناسی و فنی خوبی برخوردار نبوده و در بیشتر موارد با ورشکستگی مواجه شده‎اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: در بعضی از محصولات کشاورزی رتبه‎هایی را در کشور داریم و ظرفیت‎های مطلوبی در لرستان هست که می‌‎بایست با به عرصه‎کشاندن بخش خصوصی آن‌ها را شکوفا کرد.

وی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در این مدت کوتاه خدمتم پیگیر آن بوده و هستم راستی آزمایی است؛ برای برنامه‎ریزی باید بسترهای برنامه از صداقت برخوردار باشند که متأسفانه در سنوات گذشته با آمارهای ساختگی اعلام شده، نگاه مسئولین را به نقاط دیگر کشور معطوف کردیم.

غضنفری امرایی با بیان اینکه آمار و ارقام نقاط ضعف و قوت را بیان می‌‎کند، افزود: هر منطقه ظرفیت خاصی دارد که در سال ۹۳ سعی شده برنامه‎ریزی و تدوین برنامه با توجه به این مقوله باشد؛ ۱۰۰ شاخص با ۷۴ برنامه عملیاتی در فصل جدید در لرستان به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز